خبرگزاری کار ایران

علت نیمکت نشینی مهاجم سابق استقلال در لیگ یک چیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۵۹

چرا سرمربی شهرداری تبریز به امیرحسین طاحونی بازی نمی‌دهد؟! این سئوالی است که ذهن هواداران شهرداری تبریز را نسبت به تصمیم سرمربیشان مشغول کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرداری تبریز با هدایت حیدر جعفری پس از گذشت 28 بازی، با 25 امتیاز در رده‌ی چهاردهم جدول شانزده تیمی جای دارد و از کاندیداهای سقوط به لیگ دو به شمار می رود.

شهرداری هفته هاست نتایج بدی می گیرد و در گلزنی هم ضعیف ظاهر شده، حال آن که مهاجمی همچون امیرحسین طاحونی که سابقه‌ی پوشیدن پیراهن استقلال تهران را نیز دارد، در شهرداری حضور داشته اما از سوی حیدر جعفری فرصت حضور در میدان را پیدا نمی کند. آن هم در شرایطی که شهرداری از بازی هفته‌ی بیست و دوم برابر مس رفسنجان که با تک گل برزگر پیروز شد، تاکنون بردی را تجربه نکرده، در گلزنی بسیار ضعیف ظاهر شده و با عملکردی فاجعه بار، اکنون در ته جدول قرار داشته و برای سقوط نکردن تلاش می کند.

جالب اینجاست که کادرفنی شهرداری تبریز در هر بازی با یک ترکیب ثابت تیم را روانه‌ی می کند و علیرغم کسب نتایج ضعیف و ناکامی خط هجومی این تیم، همچنان قائل به ایجاد هیچ گونه تغییری در سبک بازی و ترکیب تیم نبوده و مهره های موثری چون طاحونی را تنها به عنوان یار ذخیره در دقایق آخر به ترکیب اضافه می کند!

مشخص نیست دلیل این تصمیمات عجیب و مشکل حیدر جعفری با امیرحسین طاحونی چیست، اما هر چه باشد در طول فصل به تیم تبریزی ضربه زده و کار این تیم را در دو هفته‌ی پایانی بسیار دشوار نموده و در صورت سقوط شهرداری به لیگ دو، اقداما‌‌ت غلط و دور از منطق سرمربی شهرداریچی ها نقش اول را در شکست و ناکامی شهرداری تبریز داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز