خبرگزاری کار ایران

نورافکن :باید تمام امتیازات را به دست بیاوریم/ مهمترین بازی فصل ما دیدار با الهلال است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۵۸

بازیکن استقلال ابراز امیدواری کرد با پیروزی دوباره برابر الهلال موفق به صعود از گروه خود در آسیا شوند.

به گزارش ایلنا،امید نورافکن هافبک استقلال در بازی مقابل ماشین‌سازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. وی پس از پایان بازی درخصوص این اتفاق و همچنین گلزنی مهدی قائدی و شانس قهرمانی استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد.

* برد بسیار باارزشی با مقابل ماشین‌سازی به دست آوردید.

خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. این برد خیلی به ما کمک می‌کند تا به آینده لیگ امیدوار باشیم اما باید تمام امتیازات را تا آخر لیگ کسب کنیم و به همین دلیل در همه بازی‌ها، با تمام توان ظاهر خواهیم شد.

* ماشین‌سازی را چطور ارزیابی کردید؟

ماشین‌سازی در نیم ‌فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کرده و توانسته خودش را به عنوان یک پدیده در نیم فصل معرفی کند. ما برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا این سه امتیاز را کسب کنیم.

* از بازی اخراج شدی.

 خطا کردم و داور هم مرا اخراج کرد. آن کارت زرد را به خاطر هم‌تیمی‌هایم گرفتم از آقای شفر هم معذرتخواهی می‌کنم که این اتفاق افتاد.

* مهدی قائدی هم توانست بعد از مدتها گلزنی کند.

من با مهدی در تیم ملی امید هم همبازی هستیم و خیلی خوشحالم که او توانست یک گل باارزش و سه امتیازی را به ثمر برساند. او در چند وقت اخیر مشکلات زیادی داشت اما توانست از فرصتی که مربیان به وجود داده بودند استفاده کرده و گلزنی کند. ما همه از او تشکر می‌کنیم.

* فکر می‌کنی استقلال بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟

ما باید تمام احتمالات را در نظر بگیریم. پرسپولیس مساوی کرد و منتظر هستیم ببینیم نتایج دیگر چگونه رقم خواهد خورد. هنوز چهار هفته باقی مانده و ما باید کار خودمان را انجام بدهیم. ما باید همانطور که گفتم تمام امتیازات را به دست بیاوریم آن موقع است که می‌توانیم در مورد احتمالات قهرمانی صحبت کنیم.

* در بازی رفت باید به مصاف پدیده بالای جدولی بروید.

بازی سختی است. پدیده خودش هم به دنبال کسب سهمیه است و این کار ما را سخت می‌کند. ما باید در لیگ قهرمانان به مصاف الهلال برویم و با توجه به اینکه بازی خارج از خانه است ریکاوری خیلی کمی را برای بازی بعدی داریم اما همان که گفتم در همه بازی‌ها به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

* درخصوص بازی مقابل الهلال صحبت کن .

این مهم‌ترین بازی فصل ماست. اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم می‌توانیم به صعود از این گروه امیدوار باشیم و با توجه به اینکه یک بازی داخل خانه هم مقابل الدوحیل قطر داریم و تماشاگرانمان به ورزشگاه می‌آیند، می‌توانیم به کسب صعود امیدوار باشیم.

* درمورد تیم ملی امید و شایعه رفتن کرانچار چه نظری داری.

در حیطه‌ی من  نیست که بخواهم در این خصوص صحبت کنم و مطمئن هستم مسئولان فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز