خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد:

خدمات رسانی پزشکی به زنان باردار و دارای مشکلات خاص در مناطق سیل زده خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۶۹۳

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: زنان باردار و دارای مشکلات خاص تفکیک شده اند، تا خدمات متناسب با شرایط آنها توسط تیم های پزشکی کادر علوم پزشکی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیده فرانک موسوی اظهار کرد: با توجه به استقرار تعداد زیادی از زنان و کودکان در اماکن اسکان از کمپ های زنان سیل زده بازدید و نیازهای فوری آنها را بررسی می نمایند.

وی افزود: اقلام مختلفی از جمله پد بهداشتی، صابون، شامپو ، شیر خشک ، شیشه شیر ، پوشاک بچه و نظیر آن، از مهمترین نیازهای زنان و کودکان بوده که ما آن را تهیه و در اختیارشان قرار خواهیم داد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان با بیان اینکه در برخی اماکن که شرایط مطلوب تری دارند، زنان باردار و دارای مشکلات خاص تفکیک شده اند، گفت: این کار به منظور ارائه خدمات متناسب با شرایط آنها توسط تیم های پزشکی کادر علوم پزشکی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هنوز آمار دقیقی از زنان و کودکان مستقر در اردوگاه های سیل زدگان اهواز وجود ندارد، تأکید کرد: تیم های مددکاری و روان شناسی به این اماکن اعزام شدند تا به رفع مشکلات مردم بپردازند.

موسوی از اعلام آمادگی تعدادی از خیرین پزشک به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی جهت اعزام به اردوگاه ها خبر داد و گفت: هدف ما ایجاد آرامش روحی و روانی خانواده هایی است که در سیلاب گرفتار و در اردوگاه های سیل زدگان  اسکان یافته اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در پایان اظهار کرد: توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان هم در برنامه ها قرار گرفته و مربیان کانون پرورش فکری کودکان با اعزام به اردوگاه های سیل زدگان اقدامات قابل توجه فرهنگی دراین عرصه انجام داده و کتاب هایی نیز به کودکان اهدا کرده اند تا لحظاتی شاد را برای آنها ایجاد کنند.

موسوی عنوان کرد: در کمپ ها و اردوگاه های سیل زدگان مهد کودک های سیار دایر شده است و کودکان از طریق بازی و نقاشی آموزش های لازم را می بینند.

وی در پایان از اجرای طرح بازتوانی اجتماعی، روحی و روانی سیل زدگان در روزهای آتی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز