خبرگزاری کار ایران

فکر نمی‌کنم منصوریان انگیزه خاصی برای این بازی داشته باشد

حدادی‌فر: به جز فولادشهر در جای دیگری بازی نمی‌کنیم/ برای خودمان به میدان می‌رویم نه سپاهان و تراکتور و استقلال/ نیمکت نشینی بازیکنان به خاطر بازی با پرسپولیس نبود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۹۲

کاپیتان ذوب آهن در مورد بازی با پرسپولیس به نکات جالب توجهی اشاره کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است و نتایجی که اخیراً کسب کردیم انگیزه و شور و شوق بچه‌ها را بسیار بالا برده است و تلاش می‌کنیم سایر بازی‌های باقی ‌مانده تا پایان فصل در لیگ خودمان و آسیا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با بهترین نتایج ممکن فصل را تمام کنیم.

وی در رابطه بازی با پیکان هم گفت: بازی سختی بود و با وجود اینکه کادرفنی به چند بازیکن استراحت داده بود ولی انقدر بازیکن آماده در تیم داریم که دچار مشکل نشدیم و توانستیم به هر 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم و از این بابت خوشحالم که تیم به این شرایط خوب رسیده است.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه گفته می‌شود نیمکت نشینی بازیکنان اصلی به خاطر تقابل با پرسپولیس است عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نبود و بازی با پرسپولیس هم مثل بقیه بازی‌ها 3 امتیاز دارد و عاقلانه نبود که 3 امتیاز یک بازی را به خطر بیاندازیم برای بازی دیگر. همانطور که گفتم تیم ما 22-23 بازیکن آماده دارد که می‌توانند به میدان بروند و دیدید که خوب بازی کردند و نتیجه هم گرفتیم. نیمکت نشینی چند بازیکن اصلی به خاطر فشردگی بازی‌ها و استراحتی بود که با نظر کادرفنی به آنها داده شد. اینکه بخواهیم از 3-4 روز یک بازی انجام دهیم به بدن بازیکنان فشار می‌آید و ممکن است در ادامه دچار مشکل شوند و این تصمیم ارتباطی به بازی پرسپولیس نداشت.

حدادی‌فر در مورد بازی مقابل پرسپولیس هم عنوان کرد: بازی خیلی سختی داریم و جایگاه پرسپولیس در جدول و نتایجی که گرفته نشان می‌دهد نتیجه گرفتن مقابل آنها چه کار سختی است. خصوصاً اینکه صدرنشین هستند و می‌خواهند جایگاه خود را تا پایان فصل حفظ کنند و با این انگیزه به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهند ولی ما هم نشان دادیم توانایی انجام هرکاری را داریم و می‌خواهیم با گرفتن نتیجه خوب در این بازی هم جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم و هم پایان خوبی برای یک فصل سخت رقم بزنیم. ما در این فصل در لیگ برتر کار بزرگی هنوز انجام ندادیم و می‌خواهیم این کار را مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود منصوریان انگیزه خاصی برای این بازی دارد هم گفت: این را نمی‌دانم ولی من در رفتار ایشان چنین چیزی احساس نکردم که این بازی برایش متفاوت با بقیه بازی‌ها باشد. منصوریان برای هر بازی انگیزه بالایی دارد و با تمام وجود فقط به پیروزی فکر می‌کند و این روحیه را به تیم هم تزریق کرده است و فکر نمی‌کنم این بازی برایش تفاوتی با بقیه بازی‌ها داشته باشد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد حواشی ایجاد شده برای چند بازیکن در هفته گذشته و مسئولیت خودش به عنوان یک کاپیتان خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که وارد حواشی و درگیری‌هایی که به خاطر فشردگی بازی‌ها و حساسیت آنها ایجاد شده نشویم و من به عنوان کاپیتان ذوب آهن خیالم از بازیکنان تیم خودم راحت است که به قدری حرفه‌ای عمل می‌کنند که وارد این مسائل نخواهند شد ولی متاسفانه در یکی دو هفته اخیر برای برخی از بازیکنان حواشی زیادی ایجاد شد که جای تاسف دارد. این به خاطر فشردگی و حساسیت بالای بازی‌ها است که اشتباه یک بازیکن چند برابر بیشتر به چشم می‌آید ولی اتهام زدن به بازیکنان کار درستی نیست. مگر می‌شود یک بازیکن بخواهد تیم خودش نتیجه نگیرد و دنبال مسائل دیگری باشد؟ بازیکنان یک فصل تلاش کردند تا تیم خود را به جایگاهی برسانند و بعد بیایند در این مقطع به زحمات خودشان لطمه بزنند؟ بهتر است کمی بیشتر و بهتر در این موارد از واکنش‌های احساسی پرهیز کنیم. اشتباه در فوتبال برای هر کسی ممکن است و بزرگترین بازیکنان هم اشتباه می‌کنند ولی دامن زدن به این موارد باعث می‌شود تمرکز بقیه بازیکنان هم از بین برود و با استرس وارد زمین شوند.

حدادی‌فر در مورد اینکه در چند روز گذشته شایعاتی در مورد تغییر محل بازی با پرسپولیس و انتقال به ورزشگاه نقش جهان شنیده شد هم گفت: من واقعاً وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم و نفهمیدم دلیلش چیست؟ ورزشگاه خانگی ما فولادشهر است و همیشه در این ورزشگاه هم دربی اصفهان را برگزار کردیم و هم مقابل استقلال و پرسپولیس به میدان رفتیم. هم امنیت ورزشگاه بدون مشکل است و هم سایر موارد در آن رعایت شده است و هیچ مشکلی ندارد و مطمئن باشید ما در هیچ ورزشگاه دیگری به جز فولادشهر به میدان نمی‌رویم و خوشحالم که شنیدم این تصمیم لغو شده است.

وی در مورد اینکه این بازی برای چند تیم دیگر که در کورس قهرمانی هستند هم مهم است عنوان کرد: می‌دانم بازی حساسی است ولی ما فقط برای خودمان و دفاع از اعتبار نام ذوب آهن به میدان می‌رویم و یک بازی جوانمردانه و شرافتمندانه انجام خواهیم داد و قرار نیست برای تیم دیگری بازی کنیم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه قرار است هواداران سپاهان به کمک این تیم بیایند گفت: بازی خیلی حساس و مهم است و تماشاگران زیادی برای آن به ورزشگاه خواهند آمد و می‌دانم سپاهانی‌ها هم چقدر دوست دارند ما پرسپولیس را شکست دهیم خود ما هم دوست داریم بعد از ذوب آهن دیگر تیم اصفهان یعنی سپاهان موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز