خبرگزاری کار ایران

بایدبه عالیشاه کمک شود تا دوباره بازگردد

استیلی :صحبت های رییس جمهور مایه دلگرمی بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۵۹

مدیر تیم امید درباره تاکید ویژه رئیس جمهوری ایران صحبت کرد که بازی‌های تیم امید و مسیر آنها برای صعود به المپیک را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، مدیر تیم امید می‌گوید بازیکنان این تیم با وجود حضور در سید چهارم مسابقات مقدماتی المپیک 2020 توکیو سعی دارد تا بهترین نتایج را کسب کند؛ استیلی همچنین درباره تاکید ویژه رئیس جمهوری ایران هم صحبت کرد که بازی‌های تیم امید و مسیر آنها برای صعود به المپیک را بررسی می‌کند. با استیلی درباره آخرین شرایط تیم امید همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

 

* شرایط تیم ملی امید چطور است؟

ما بعد از بازی‌ها فعلا تعطیل هستیم. باید برای بازی‌های آینده تیم امید با کرانچار جلسه بگذاریم و برنامه‌ریزی کنیم.

 

* جالب است با اینکه تمرینات تعطیل است کرانچار بازی‌های لیگ را نگاه می‌کند.

* بله، بازی‌های لیگ جریان دارد و ما باید بازیکنانی را که توانایی حضور در تیم امید دارند را دعوت کنیم چون در مرحله نهایی کارمان سخت می‌شود.

 

* در جلسه‌ای که آقای رئیس جمهور هم با وزیر ورزش داشت از تیم امید خیلی دفاع کرد. با اینکه آقای روحانی دغدغه‌های جامعه را دارند جالب است که به تیم امید هم اهمیت می‌دهند.

اوایل سال نو اتفاق خوبی رقم خورد و تیم امید به المپیک صعود کرد اما من خیلی راضی نبود چون باید به عنوان سرگروه صعود می‌کردیم ولی به عنوان تیم دوم صعود کردیم. کار خیلی سختی داریم. متاسفانه این صعود توام شد با مشکلات سیل در کشور که نشد زیاد به صعود تیم امید بپردازیم و در اوج شادی چون بابت مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده بود ناراحت بودیم و به بچه‌ها گفتیم حواس‌تان به بچه‌های سیل‌زده‌ باشد و ما باید کنار این مردم باشیم. از آقای تاج و فدراسیون تشکر می‌کنم چون به ما کمک کردند با وجود تمام مشکلات ارزی که داشتیم برای بازی به اردن سفر کردیم، تیم سوریه را به تهران آوردیم، به قطر رفتیم و بازی‌ تدارکاتی نسبتا خوبی را انجام دادیم. واقعا آقای تاج برای ما سنگ‌تمام گذاشتند هرجا که رفتیم ایشان کمک‌مان کردند. از مسئولان استادیوم آزادی هم کمال تشکر را دارم چون به خاطر بازی‌های تیم امید در ایام نوروز از سفر و تفریح خودشان با خانواده‌های‌شان گذشتند تا ما بازی‌ها را در استادیوم آزادی برگزار کنیم و اگر بازی‌ها را در آزادی برگزار نمی‌کردیم واقعا با مشکلاتی مواجه می‌شدیم.

 

* به خاطر بارش‌های شدیدی که در ایام نوروز آمد واقعا به مشکل می‌خوردید.

بله، واقعا از مسئولان استادیوم آزادی به خاطر این موضوع تشکر می‌کنم. آقای سلطانی‌فر هم در تمرینات حضور پیدا می‌کرد و آقای صالحی‌امیری هم هزینه کل استادیوم آزادی را تقبل کرد که جا دارد همین‌جا از ایشان تشکر کنم. قبل از بازی با عراق آقای سلطانی‌فر با من تماس گرفت و روحیه داد و گفت باید این بازی را ببرید و ما این بازی را مساوی و به مرحله بعد صعود کردیم. این اواخر هم که آقای رئیس جمهور در مورد تیم امید صحبت‌هایی کردند که باعث روحیه گرفتن بچه‌های ما شد. با اینکه ما در سید 4 قرار داریم باید کار کنیم و زحمت بکشیم تا به اهداف‌مان برسیم. در مورد برنامه‌های اردوی‌مان با آقای فتاحی هم صحبت کردیم تا بازی‌های امید را در دل لیگ ببیند و ایشان هم با روی باز پذیرفتند و قول داد تا با بازی‌های تدارکاتی خوب و با برنامه‌ریزی خوب که با آقای تاج هم صحبت کردند، بازی‌های امید را برگزار خواهیم کرد. امسال بابت تحریم‌هایی که شدیم واقعا سال سختی داریم. مشکلات ارزی را نیز داریم ولی بچه‌های تیم امید با پتانسیلی که دارند سعی خودشان را خواهند کرد. ما یکسری بازیکن در تیم داریم و یکسری هم از دل لیگ انتخاب خواهیم کرد تا یک تیم خوب و شایسته را راهی بازی‌ها کنیم.

 

* 5 هفته از لیگ باقی مانده. فکر می‌کنید کدام تیم بیشترین شانس قهرمانی را دارد؟

بیشترین شانس مربوط به نتایجی می‌شود که هفته گذشته گرفته شده؛ استقلال، سپاهان را برد و سپیدرود توانست تراکتور را شکست دهد تا شانس پرسپولیس بیشتر شود. چیزی که مشخص است این است که 5 بازی باقی مانده و این بازی‌ها سخت خواهد بود به علاوه اینکه پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا هم شرکت می‌کند و یک مقدار کار پرسپولیس سخت شده است. کار برای استقلال هم سخت است چون آنها هم در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند. پرسپولیس و استقلال هر 4 روز باید یک بازی انجام بدهند. در بازی با سایپا خستگی را در ساق‌های بازیکنان پرسپولیس می‌شد دید. نیمکت پرسپولیس نسبت به سال گذشته بهتر شده و بازیکنان بیشتری دارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تری بازی‌ها را دنبال کنند. من شانس پرسپولیس را نسبت به بقیه تیم‌ها برای قهرمانی بیشتر می‌دانم چون امتیاز بیشتری هم نسبت به تیم‌های دیگر دارد.

 

* برای امید عالیشاه مشکلاتی به وجود آمده. آیا شما در جریان این موضوع هستید؟

امید عالیشاه هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی بازیکن خوبی است. حالا بعضی وقت‌ها شرایطی برای بازیکن به وجود می‌آید که کاسه صبرش لبریز می‌شود. باید او را کمک کنند چون امید بازیکن خوب و بی‌حاشیه‌ای است و یک دفعه اشتباه کرده و نباید به خاطر یک بار او را طرد کنند. قطعا امید هم از این اتفاق پشیمان شده و سعی می‌کند با تمرین کردن و بازی‌های خوب خودش را برای مربی تیم اثبات کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز