خبرگزاری کار ایران

تکذیب استعفای کاشانی از هیئت مدیره پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۱۲

مدیرباشگاه پرسپولیس استعفای عضو هیئت مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا،  جعفر کاشانی طی روزهای اخیر مرد خبرساز باشگاه پرسپولیس بوده است و از دقایقی پیش نیز اخباری مبنی بر استعفای او در فضای مجازی شکل گرفته است.


کاشانی که بعد از اظهارات عجیبش درباره آینده کاری برانکو مورد انتقاد بازیکنان و همچنین هواداران در فضای مجازی قرار گرفته است، از دقایقی پیش با خبر مبنی بر استعفایش بار دیگر خبرساز شد.

 

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این شایعات گفت: هیچ تغییری در هیات مدیره باشگاه صورت نخواهد گرفت و از منبع شایعه مبنی بر استعفای جعفر کاشانی بی اطلاع هستیم. با این حال قویا اعلام می‌کنم ایشان در کنار ما برای حل مشکلات باشگاه در این مسیر سختی که باقی مانده خواهد ماند. ما مسیر سختی برای شادی دوباره هواداران در کسب عناوین دوباره در پیش داریم و هیات مدیره نیز در تلاش خواهد بود همپا با بازیکنان و کادرفنی و با سود بردن از حمایت صادقانه و خالصانه هواداران برای برطرف کردن مشکلات که عمده آن مسائل مالی است گام بردارد. در این راه به حمایت کلیه ارکان باشگاه و خصوصا هیات مدیره نیاز داریم و همانطور که گفتم آقای کاشانی نیز در کنار ما حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز