خبرگزاری کار ایران

شهرداری ماهشهر - بادران؛ کورسوی امید بندرنشینان به بقا

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۰۱

شهرداری ماهشهر و بادران تهران، روز سه شنبه در چهارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرداریچی ها که میزبان این بازی اند، با کسب 22 امتیاز از 27 بازی قعرنشین جدول بوده و برای ماندن در لیگ و سقوط نکردن به دسته دو، باید تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند. ماهشهری ها در بازی با شهرداری تبریز در تبریز نیز با زدن سه گل نشان دادند خیال رفتن به لیگ دو را ندارند و با چنگ و دندان سعی می کنند خود را در لیگ یک نگه دارند، هرچند سه امتیاز حساس آن بازی را در دقایق پایانی از دست دادند و برابر شهرداری تبریز به تساوی رسیدند.

شهرداری ماهشهر در این دیدار خانگی قطعا کار سختی برابر بادران دارد، اما ماهشهری جز برد از این دیدار نمی خواهند و می روند که در این دیدار با حمایت هواداران خود به برد رسیده و همچنان شانس بقاء خود را زنده نگه دارند.

بادران تهران هم با 37 امتیاز از 27 بازی جایگاه هشتم را در اختیار دارد و به علت این که از بخت های صعود یا سقوط محسوب نمی شود، یقینا با حساسیت و فشار کمتری در بندر ماهشهر به میدان خواهد رفت و همین می تواند کار شهرداری را سخت کند.

شاگردان فرهاد کاظمی دو بازی گذشته‌ی خود را با نتیجه‌ی بدون گل به پایان رساندند و در صورت پیروزی برابر شهرداری می توانند تا رده ی هفتم صعود کنند.

گفتنی است این بازی عصر سه شنبه در بندرماهشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز