خبرگزاری کار ایران

مس کرمان - شهرداری تبریز؛ اندک امید صنعتی‌ها به صعود/ یاران ستارخان در خطر سقوط!

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۹۳

تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز عصر سه شنبه در بازی های این هفته لیگ یک، هشتمین مصاف سال های اخیر را برابر خود برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو تیم از سال 89 سابقه 7 بازی برابر یکدیگر را داشتند که سهم مس سه پیروزی و سهم شهرداری دو برد بوده است و دو مسابقه دو تیم نیز به تساوی کشیده شده است.

مس و شهرداری تبریز در دهه‌ی هفتاد و در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور سابقه‌ی بازی برابر هم داشتند اما عمده‌ی رقابت‌ آن‌ها که در ذهن هواداران دو تیم باقی مانده است به بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشور در سال‌های قبل برمی‌گردد.

دو تیم در لیگ برتر سال 89 به مصاف هم رفتند و در بازی رفت آن سال که در کرمان برگزار شد، در یک شب به یاد ماندنی برای کرمانی‌ها، تیم مس یکی از بهترین پیروزی‌های تاریخ لیگ برتر خود را با نتیجه‌ی 5 بر 2 برابر شهرداری تبریز ثبت کرد که هر 5 گل مس در آن بازی را ادینهو در یک شب فراموش نشدنی به ثمر رساند.

بازی برگشت آن فصل در ورزشگاه یادگار امام تبریز با نتیجه‌ی دو بر یک به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت که دهنوی تک گل مس را در آن سال به ثمر رساند.

در سال 90 دو تیم در هفته‌ی اول بازی‌های لیگ برتر آن سال به مصاف هم رفتند که این بازی در کرمان برگزار شد  و دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند که گل تیم مس را حسین‌خانی از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند.

در بازی برگشت دو تیم که در هوای برفی تبریز برگزار شد، مس با تک گل دهنوی که بازهم از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند، موفق شد در تبریز با یک گل شهرداری را در زمین خود شکست دهد.

دو تیم بار دیگر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در سال 96 به مصاف هم رفتند که در تبریز تیم مس موفق شد با تک گل مقداد اکبرخواه شهرداری را در تبریز شکست دهد. هرچند در بازی برگشت تیم مس با دو گل در کرمان مغلوب شهرداری شد.

بازی رفت دو تیم در لیگ یک این فصل نیز که در آذر ماه برگزار شد، با تساوی دو بر دو به اتمام رسید که حمید کاظمی و حسین حیدری گلزنان مس در این بازی بودند.

مس در بازی روز سه شنبه خود به دنبال چهارمین پیروزی سال های اخیرش برابر تیم تبریزی است تا هفته های پایانی لیگ یک را با اقتدار به اتمام برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز