خبرگزاری کار ایران

دیدارولی فقیه در گیلان با هیات امنای آسایشگاه معلولان رشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۲۴

نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه به روش زندگی مددجویان در آسایشگاه معلولان و سالمندان تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای آموزش زندگی برای معلولان و سالمندان تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از رشت،  آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات امنای آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سه مجموعه خانه شبانه روزی شایگان، خانه شبانه روزی مژدهی و آسایشگاه معلولان و سالمندان در رشت فعالیت می کنند.
وی بر توجه به روش زندگی مددجویان در آسایشگاه معلولان و سالمندان تاکید کرد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای آموزش زندگی برای معلولین و سالمندان تاثیرگذار است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیریت منابع در ارتقای خدمات رسانی به مددجویان موثر است، تصریح کرد: فرد و نهادی در زندگی موفق است که بداند چگونه مصرف کند ضمن اینکه قناعت به معنای مصرف نکردن نیست بلکه طریقه درست مصرف کردن است.
آیت الله فلاحتی به وجود خیران برای وقف اموال خود برای افراد نیازمند در جامعه اشاره کرد و گفت: برای احیای موقوفه های آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت باید جدیت داشته باشید.
وی با اشاره به اینکه دیدار و تشویق خیران و فرزندان آنها در توجه جامعه به منظور کمک به نیازمندان مهم است، بیان کرد: تجلیل از خیران موجب تشویق جامعه در این زمینه شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر استفاده از روانشناسان علوم اجتماعی به منظور آموزش مهارتی به مددجویان زیر پوشش آسایشگاه معلولین و سالمندان تاکید کرد و یادآور شد: تشویق معلولین و سالمندان در تولید به ویژه صنایع دستی در کاهش آلام آنها موثر است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خدمت رسانی به معلولین و سالمندان سخت است، خاطرنشان کرد: دقت در بهداشت محیط آسایشگاه مهم است ضمن اینکه به زیباسازی فضای آسایشگاه معلولین و سالمندان باید توجه شود.

اجرای طرح حامی کارت در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نیز در دیدار مذکور به افق های این آسایشگاه در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: طرح های مختلفی برای ارتقای وضعیت مددجویان در نظر گرفته شده است.


سید علی حسینی از عملیاتی شدن طرح حامی کارت توسط آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت برای کمک خیران خبر داد و بیان کرد: طرح مذکور در راستای شناسایی منابع جدید اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز