خبرگزاری کار ایران

سوسفی:

رودبار بیشترین خسارت سیل در استان گیلان را داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۸۱

یک نماینده مجلس گفت: شهرستان رودبار در استان گیلان بیشترین آسیب در سیل را در این استان داشته است، به گونه‌ای که پل میانگذر تخریب شد و محموله‌های سنگین وزن دیگر قابل حمل و جابجایی نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، منوچهر جمالی سوسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث سیلاب های اخیر در کشور گفت: در جریان این سیل مردم، هلال احمر، وزارتخانه های مختلف، نیروی نظامی، ارتش و سپاه و نیز وزرایی که در صحنه بودند، به سیل زدگان کمک های شایان توجهی داشتند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان رودبار در استان گیلان بیشترین آسیب در سیل را در این استان داشته است، به گونه ای که پل میانگذر تخریب شد و محموله های سنگین وزن دیگر قابل حمل و جابجایی نیست.

وی با اشاره به تخریب دیواره پل فلزی و پل تاریخی لوشان و شکاف بزرگی که بر روی آن ایجاد شده، به تخریب دیگر پل ها به دلیل رانش و لغزش و نیز خراب شدن تاسیسات آب شرب روستایی و شهری اشاره کرد.

این نماینده مجلس از استاندار، معاونان و مسئولان استانی و شهری در گیلان که عملکرد خوبی داشتند، تقدیر و تشکر کرد و توضیح داد: ورودی بیش از حد آب سد سفیدرود که نزدیک به یک هزار مترمکعب بر ثانیه شده، سبب شده تا مخزن سد افزایش پیدا کند و جاده کنارگذر رودخانه نیز تخریب شود.

جمالی سوفی با اشاره به تخریب زمین های کشاورزی در جریان این سیل خواستار جبران خسارت کشاورزان و دامداران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز