خبرگزاری کار ایران

نکاتی در مورد خط خوردن عالیشاه از بازی با سایپا

نقره‌داغ دنباله‌دار

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۱۰

امید عالیشاه از لیست پرسپولیس برای بازی با سایپا هم خط خورد و به این ترتیب‌شانس بازی برابر کاشفش را ازدست بدهد.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه از لیست پرسپولیس برای بازی با سایپا هم خط خورد و به این ترتیب‌شانس بازی برابر کاشفش را ازدست بدهد. عالیشاه به نوعی در راه‌آهن زیر نظر علی دایی به یک بازیکن موثر در سطح اول فوتبال ایران تبدیل شد، اما حالا امکان درخشش در مقابل مربی سابقش را ازدست داد. دلیل اتخاذ این تصمیم هم، همان مصاحبه اعتراضی امید بعد از بازی با پیکان است. این موضوع از جهات مختلف به زیان عالیشاه است؛ مخصوصا از این بابت که او دو هفته پیش احتمالا فکرش را هم نمی‌کرد سیستم چرخشی پرسپولیس امکان اضافه شدن تدریجی و نوبتی نیمکت‌نشین‌ها به ترکیب اصلی را فراهم کند.

پرسپولیس در سرنوشت‌سازترین روزهای فصل و در حالی که باید به طور همزمان در سه جبهه بجنگد، هر چهار روز یک بازی خواهد داشت و این برنامه فشرده، در حال حاضر اصلی‌ترین چالش برانکو است. ظاهرا ترفندی که سرمربی پرسپولیس برای حل این مساله در نظر گرفته، استفاده چرخشی از بازیکنان در برخی پست‌ها است. این موضوع در سه بازی آغازین سال 98 به وضوح مشخص شده است. به عنوان مثال در داربی تهران سروش رفیعی فیکس بود، اما در دو بازی بعدی بشار رسن به ترکیب برگشت. در داربی سیامک نعمتی نیمکت‌نشین بود، اما او برابر پیکان و الاهلی از ابتدا به میدان رفت. مهدی ترابی برابر استقلال فیکس بود، مقابل پیکان روی نیمکت نشست و باز جلوی الاهلی فیکس شد. این چرخش نیروها حتی شامل بازیکن مورد علاقه برانکو هم شد و بودیمیر دیدار با الاهلی را از روی نیمکت شروع کرد. در این میان حتی تعویض‌های برانکو هم متنوع‌تر شده است. در حالی که مربی کروات معمولا به انجام تعویض‌های کلیشه‌ای شهرت دارد، او در بازی با پیکان احمد نوراللهی را در میانه‌های نیمه دوم تعویض کرد که این اتفاق برای اولین بار رخ داد. مقابل الاهلی هم شاهد تعویض مهدی ترابی بودیم که کمتر اتفاق می‌افتد.

مجموعه این مسایل نشان می‌دهد برانکو برای جلوگیری از مستهلک شدن تیمش دنبال استفاده حداکثری از بازیکنان است و قطعا اگر امید عالیشاه هم بی‌انضباطی اخیر را انجام نمی‌داد، می‌توانست به شکل چشمگیر مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر همه مسابقات پرسپولیس مهم است و تمام مهره‌های کلیدی‌شانس بازی دارند. عالیشاه‌اما بیش از حد عجول بود و نتوانست با مدتی نیمکت‌نشینی کنار بیاید. حالا اگر قهر و غضب مشهور برانکو یقه‌امید را بگیرد و او تا پایان فصل بیرون بماند، قطعا تلخی آن اشتباه در کامش بیشتر خواهد شد. تلخ‌تر از همه برای امید این است که احمد نوراللهی هم بازی با سایپا را از دست داد، اما حتی با وجود غیبت احمد هم عالیشاه از فهرست خط خورده است. نوراللهی این فصل به عنوآن‌هافبک کناری به میدان می‌رود و غیبت او دقیقا می‌توانست یک جا برای امید عالیشاه باز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز