خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال:

پرسپولیس 3 - سایپا 2/ پرش سه گام به سمت قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۸۹

سایپا و پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم به مصاف هم رفتند که در نهایت برتری سرخپوشان حاصل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا است که از ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. پرسپولیس با توجه به نتایج دیگر رقبا در جدول با پیروزی در این دیدار فاصله بیشتری در صدر جدل گرفت و گام بزرگی به سمت قهرمانی برداشت.

 

داور: محمدرضا اکبریان

کمک‌ها: مهدی عالیقدر – محمدجواد مداح

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – امیرعرب براقی

داور چهارم: محمد عطایی

ناظر: حسن کامرانی فر

 

کارت زرد: محمد نادری از پرسپولیس (2)​ - علی دشتی از سایپا (86)

کارت قرمز:

گل: رضا اسدی (4) برای سایپا و بشار رسن (32) و علی علیپور (50) برای پرسپولیس

 

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (76- محسن ربیع خواه)، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

 

ترکیب سایپا

حامد فلاح زاده، عبداله ناصری (59- رضا جعفری)، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، معین عباسیان، سید ابوالفضل جلالی( 67 - امید دره)، آرمان رمضانی، محمد صادق بارانی

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 72: مهدی ترابی از چپ به زیبایی توپ را به سروش رفیعی سپرد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 68 (پرسپولیس 3 - سایپا 2 / رضا اسدی):حرکت بازیکنان سایپا در محوطه جریمه پرسپولیس با پاس به رضا اسدی همراه شد. اسدی با ضربه ای دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 62 (پرسپولیس 3 - سایپا یک / مهدی ترابی): علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما به جای گلزنی با یک چرخش توپ را به ترابی سپرد تا او پس از دریبل مدافعان سایپا گل سوم را بزند.

دقیقه 59: اشتباه شجاع خلیل زاده باعث شد تا علی ناصری صاحب توپ شود. ناصری به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد اما ضربه اش به بیرون رفت.

دقیقه 49 (پرسپولیس 2 - سایپا یک / علی علیپور): پاس ماریو بودیمیر به مهدی ترابی رسید و او توپ را به علیپور رساند. علیپور پس از یک سر توپ، توپ را به آرامی به قعر دروازه سایپا فرستاد.

 

دقیقه 46: ضربه بشار رسن به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 44: شوت سروش رفیعی در میانه راه به مدافعان سایپا خورد.

دقیقه 32 (پرسپولیس یک - سایپا یک / بشار رسن): همکاری خوب پرسپولیسی‌ها در شلوغی محوطه جریمه سایپا رسن را در موقعیت شوتزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه سایپا را باز کرد.

دقیقه 30: سانتر بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه به ضربه سر قوس دار مهدی شریفی همراه شد اما ضربه او را فلاح زاده گرفت.

دقیقه 16: شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 4 (پرسپولیس صفر - سایپا یک / رضا اسدی): ارسال معین عباسیان از سمت راست روی دروازه پرسپولیس به تیر یک با دخالت رضا اسدی وارد دروازه پرسپولیس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز