خبرگزاری کار ایران

با تایید رئیس هیئت مدیره استقلال؛

شفر در استقلال ماندنی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۰۴

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران اعلام کرد سرمربی آلمانی برای سومین فصل متوالی روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در فصل جاری پس از کنار رفتن از جام حذفی در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و با شکست سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم به رتبه سوم جدول رده بندی بازگشت تا کماکان شانس مناسبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشته باشد.

آبی‌ها دومین فصل حضور شفر در تهران را تجربه می‌کنند. او فصل گذشته به عنوان قهرمانی جام حذفی رسیده بود و در پایان لیگ هفدهم به رتبه سوم جدول رده بندی بسنده کرد.

قرارداد شفر که ابتدا با توافقی برای مدت نیم فصل در زمان حضور سیدرضا افتخاری به جمع آبی پوشان ملحق شده بود در شب قهرمانی استقلال در خرمشهر به مدت دو فصل دیگر تمدید شد. هفته گذشته شایعه‌ای مطرح شده بود که در قرارداد شفر بندی وجود داشته که اگر موفق به کسب جام نشود، همکاری با او در سومین فصل متوالی ممکن نخواهد بود.

احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در این باره اعلام کرد شفر برای فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت و قرار است در اولین جلسه اعضای این هیئت وضعیت کلی همکاری با سرمربی آلمانی مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز