خبرگزاری کار ایران

کریمی: نمی دانم چرا گلم مردود اعلام شد/ استقلال از بزرگترین های آسیاست

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۵۶

بازیکن استقلال گفت: الان هم بازیکن استقلال هستم که یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. تلاش هم می‌کنیم این تیم را به جایگاه اصلی برسانیم.

به گزارش ایلنا، علی کریمی بعد از برد استقلال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی هیجان انگیزی بود و دو تیم شانس برد داشتند که خوشبختانه ما بازی را بردیم. نمی‌دانم داور چرا گل من را مردود اعلام کرد ولی خوشحالم که با این برد به بالای جدول صعود کردیم. امیدوارم سپاهان هم در آینده موفق باشد.

وی در خصوص اینکه بازی مقابل سپاهان برای سخت نبود گفت: من از بچگی و از پایه ها برای سپاهان و موفقیت این تیم تلاش کردم. امسال هم خوشبختانه نتایج بهتری نسبت به سالهای گذشته گرفته و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. الان هم بازیکن استقلال هستم که یکی از بزرگترین تیم های آسیا است. تلاش هم می‌کنیم این تیم را به جایگاه اصلی برسانیم.

وی در خصوص اینکه در اصفهان علیه  او شعار ندادند و فقط هنگام ورودش به زمین سوت زدند گفت: حقیقتا من این سوت ها را نشنیدم، نه بی احترامی از سپاهانی‌ها دیدم و نه چیز دیگری.

کریمی در خصوص پرتاب سنگ و نارنجک‌های متعدد به داخل زمین گفت: بازی حساس  است و دیدید که 7 دقیقه وقت تلف شده داشت. این مسائل طبیعی است.

وی در خصوص اینکه شانس برای قهرمانی استقلال قائل است گفت: ما چند سال پیش در همین سپاهان 7-8 امتیاز از تیم های دیگر عقب بودیم ولی بازی های آخر را بردیم و قهرمان شدیم. الان هم شانس زیادی داریم.

هافبک استقلال با اشاره به وضعیت این تیم بعد از دربی گفت:ما در ابتدای نیم فصل دوم شرایط خوبی داشتیم و می‌خواستیم با توجه به شرایط تیم به موفقیت برسیم. کار را هم خوب شروع کردیم و چند بازی پیاپی را هم بردیم ولی در دربی متاسفانه بازی را باختیم. در دربی هم دیدید که تیم برتر زمین بودیم ولی متاسفانه نشد که برنده شویم. ما می‌خواستیم از نظر ذهنی برگردیم و خدا را شکر که ۲ بازی مهم را در خارج از خانه بردیم و توانستیم به جدول برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز