خبرگزاری کار ایران

کمتر تیمی می‌تواند با چنین شجاعتی برابر تراکتورسازی بازی کند؛

دست نشان: اگر خوش‌شانس بودیم دو گل دیگر می‌زدیم / بازیکنی را اخراج نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۳۳

نادر دست نشان بعد از برد ارزشمند تیمش در بازی امروز و امیدوار شدن به بقا در لیگ برتر با حضور در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا ، نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود بعد از برد ارزشمند مقابل تراکتورسازی در کنفرانس خبری، عنوان داشت: به همه شما خبرنگاران خسته نباشید و تبریک می‌گویم. به هواداران تیم هم که سنگ تمام گذاشتند تبریک می‌گویم.  هواداران نتیجه حمایت خود را گرفتند و تیم با تعصب بازیکنان در این بازی سخت به برتری رسید. تراکتورسازی برای قهرمانی مهیا بود. کمتر تیمی می‌تواند جلوی تراکتورسازی چنین بازی به نمایش بگذارد. بازیکنان ما نترسیند و با شجاعت بازی کردند.

دست نشان در ادامه افزود: از روی غافلگیری گل خوردیم اما در ادامه با ارائه فوتبال خوب گل‌های بعدی را زدیم. ما از فاصله بین دفاع حریف استفاده کردیم و گل‌های دوم و سوم را به تراکتورسازی زدیم. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم یکی دو گل دیگر هم بزنیم. تراکتورسازی هم تلاش خودش را کرد. تراکتورسازی در نیمه اول هم موقعیت داشت اما مهاجمان این تیم از فرصت‌ها استفاده نکردند. با بازی ترکیبی خود تراکتورسازی را مجبور کردیم به بازی بلند روی بیاورد. 

دست نشان در پاسخ به صحبت‌های لیکنز که اعتقاد داشت تراکتورسازی گل‌ها را به سپیدرود هدیه داده، تصریح کرد: لیکنز می‌تواند هر نظری داشته باشد و من هم به نظر او احترام می‌گذارم. اگر دروازه‌بان تراکتورسازی اشتباده کرد، گلی که ما هم خوردیم روی غافلگیری و اشتباه دروازه‌بان تیم بود. بازیکن اشتباه می‌کند اما ما گل دوم و سوم را چطور زدیم؟ می‌دانستیم اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و استوکس بار فنی زیادی سمت راست ایجاد می‌کنند. شنانی را در نیمه اول، جواد آقایی و بلبلی در نیمه دوم را به زمین آوردیم که کناره‌ها را می‌بستند.

سرمربی سپیدرود در مورد سبک بازی تراکتورسازی در دیدار امروز، گفت: تراکتورسازی سورپرایزی نداشت و همان شکلی که ما می‌خواستیم بازی کرد. در نیمه اول هافبک‌ها ما بازتر بازی می‌کردند اما با دفع توپ رو به ضد حمله می‌آوردیم. ما روی ضد حمله‌ها کار کرده بودیم. ضد حمله با پاس‌های کوتاه از برنامه‌های تیم ما بود و در نهایت توانستیم به موفقیت برسیم. 

دست نشان در پاسخ به این سوال که با وجود حساس بودن بازی شما بازیکنان جوان را به زمین فرستادید، عنوان داشت: اعتقاد دارم ترکیب تجربه و جوان می‌تواند عامل موفقیت باشد. جواد آقایی را به زمین آوردیم که خیلی خوب بازی کرد. عباسی را هم به میدان فرستادیم. در گذشته هم بازیکنان بزرگ از دل جوانان بیرون آمده‌اند و باید به جوانان در چنین بازی‌هایی اعتماد کنیم. من این شهامت را داشتم که از بازیکنان جوان استفاده کنم. حسرت این را می‌خورم که از تعدادی بازیکنان امیدمان نمی‌توانیم استفاده کنیم. لطف خداست که توانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

وی هم‌چنین درباره حضور در سپاهان، اظهار داشت: از پیوستن به این تیم که هواداران عاشق و بازیکنان جوان دارد خوشحالم. من بازی آن‌ها را حتی زمانی که خداداد و کریمی بودند دنبال می‌کردم. حتی روی لطفی و منصوریان که بازیکنان من نبودند شناخت داشتم. می‌دانستم این تیم با برنامه جدید می‌تواند موفق شود. این برد یکی از بهترین نتایج این فصل ما بود اما هنوز  بازی مهم را در پیش داریم. این بازی شروعی بر موفقیت‌های سپیدرود بود و تازه کار ما شروع شده‌است. این تیم می‌تواند در بازی‌های خانگی به برتری برسد و در بازی‌های خارج از خانه هم مساوی یا برد کسب کند. مهم این است که بتوانیم بازی‌های آینده را ببریم.

دست نشان در مورد پست مدیر باشگاه و اخراج دو بازیکن این تیم به دلیل حضور در مهمانی، گفت: در جریان نیستم. شنیدم که گفتند ما 2 بازیکن را کنار گذاشتیم اما درست نیست. وقتی اسامی را اعلام کردیم هر 20 بازیکن در اردو بودند. این کار شیطنت بود تا روند رو به رشد تیم ما را مختل کنند. این موضوع را پیگیری می‌کنیم و کنترل اوضاع را در دست داریم تا مشکلی در تیم پیش نیاید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز