خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان:

اقلام ضروری سیل زدگان خوزستان در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می گردد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۷۸

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان گفت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و امداد رسانی به شهروندان عزیز، اقلام ضروری و مورد نیاز ساکنان مناطق سیل زده در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی محمدی اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان از روزهای اولیه بروز سیلاب با دستور مدیرعامل، بیش از هزار سرویس سرباره برای مناطق سیل زده ارسال نموده و همچنین کلیه تجهیزات، امکانات و ماشین آلات سنگین خود را جهت احداث سیل بند بکار گرفته و این امداد رسانی تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خوزستان بیش از هزار چادر مسافرتی، صد هزار گونی برای احداث، تقویت و استحکام سازی سیل بندها در اختیار متولیان امر قرار گرفت.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان ادامه داد: کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان در یک اقدام خیرخواهانه تغذیه و غذای خود را برای ارسال در مناطق کم برخوردار و سیل زده مهیا نموده و این مهم توسط بسیجیان سلحشور حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، بصورت مستمر در حال توزیع می باشد.

محمدی گفت: ترتیبی اتخاذ کردیم، با توجه به اینکه ساکنان مناطق سیل زده عموما از امکانات اولیه برای طبخ غذای بهداشتی محروم هستند، موکب شهدای فولاد خوزستان مستقر در سه راهی منازل سیصد دستگاه و مهمانسرای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان فعال شود و با همکاری مواکب دیگر استان ها، روزانه تعداد ۱۲۰۰۰ هزار غذای گرم بهداشتی را طبخ نموده و در اختیار ساکنان مناطق سیل زده قرار دهند.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان تصریح کرد: سلامت شهروندان عزیز در این شرایط بسیار حائز اهمیت بوده و در همین راستا با تشکیل جلسه کمیته اجرایی ستاد بحران، اقلام ضروری و مورد نیاز مناطق سیل زده نظیر چادر مسافرتی، پتو، پوشاک، آب آشامیدنی، مواد شوینده، لوازم بهداشتی، دارو و مواد غذایی شناسایی و در اولین فرصت تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای کمک رسانی به شهروندان علاوه بر تاکید مدیرعامل و استفاده از ظرفیت شرکت فولاد خوزستان، با استقرار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی واقع در درب های یک، سه و منازل دویست دستگاه و همچنین طی صدور اطلاعیه های مربوطه، کارکنان تلاشگر می توانند با مراجعه به این پایگاه ها و یا از طریق ثبت نام در پرتال شخصی و همچنین تکمیل و تحویل فرم کمک رسانی به امور اداری در این امر خیرخواهانه مشارکت نمایند.

محمدی با اشاره به ابراز علاقه کارکنان نسبت به امداد رسانی به مناطق سیل زده، تاکید کرد: با توجه به درخواست های مکرر همکاران جهت کمک رسانی به شهروندان، شرایطی فراهم نمودیم تا کارکنان متقاضی با هماهنگی مدیران مربوطه و حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی به مناطق سیل زده اعزام شوند.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور و تلاش شبانه روزی خادمان مواکب استان های دیگر و همچنین کلیه کارکنان و بسیجیان فولاد خوزستان جهت امداد رسانی به شهروندان، گفت: خدمت جهادی ادامه خواهد داشت و با این روحیه انقلابی تا لحظه ای آخر در کنار مردم شریف استان خوزستان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز