خبرگزاری کار ایران

آرسنال – ناپولی؛ مرز حماقت و شجاعت

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۷۰

شاید بزرگترین بازی فصل باشد. اگرچه آرسنال در میانه نبردی تمام عیار در لیگ برتر برای قرارگرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است اما به ادامه پیشروی در لیگ اروپا هم امید دارد چون هم فرصتی برای رسیدن به یک جام اروپایی است و هم در صورت قهرمانی باعث صعود به لیگ قهرمانان می‌شود.

به گزارش ایلنا، آرسنال برای صعود به جمع 4 تیم پایانی لیگ اروپا با مانع سختی روبه‌رو می‌شود؛ تیم خوب ناپولی که بازی رفتشان امشب در «امارات» برگزار می‌شود و اونای امری باید تیمش را برای پیروزی آماده کند.

از خوش‌شانسی امری و بازیکنانش، ناپولی در حالی به شمال لندن می‌رود که خارج از فرم است و اعتماد به نفس و روحیه خوبی ندارد. یکشنبه در برابر تیم ده نفره جنوا متوقف شدند و هفته قبل به امپولی که سخت برای بقا می‌جنگد، باختند.

این تیم از 16 اسفند کلین‌شیت نداشته و کارلو آنچلوتی بعد از بازی با جنوا به تیمش هشدار داد: «در حال حاضر بد دفاع می‌کنیم حتی با یک بازیکن بیشتر. نمی‌توانیم مسابقه را کنترل کنیم برای همین ضدحمله می‌خوریم و اجازه می‌دهیم حریف مسلط شود. این یک زنگ هشدار برای ما بود چون اگر در لندن اینطور بازی کنیم قطعا به دردسر می‌افتیم. این برای ناپولی غیرعادی است پس باید خودمان را اصلاح کنیم.»

با توجه به مشکلات دفاعی آرسنال بخصوص اگر گرانیت ژاکا و لوران کاسیلنی از بند مصدومیت رها نشوند، شاید امری جانب احتیاط را رها کرده و بازی را به زمین تیم تا حدی آسیب‌پذیر ناپولی ببرد و این بیشتر وسوسه‌انگیز است اگر به ضعف آرسنال در بازی‌های خارج از خانه توجه کنیم؛ با یک پیروزی خوب با خاطری آسوده‌تر به ناپل می‌روند.

اما مرز باریکی میان حماقت و شجاعت وجود دارد و این نکته‌ای است که امری و بازیکنانش نباید فراموش کنند. بله، حمله به تیمی که خودباوری لازم را ندارد، فرصت خوبی است اما حالت بیش از حد هجومی باعث غافلگیری در آن طرف زمین می‌شود و قطعا ناپولی بازیکنانی دارد که از ضدحمله بهره بگیرند. لورنزو اینسینیه مقابل جنوا به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و احتمالا آماده بازی در ترکیب اصلی است؛ دریس مرتنز و آرکادیوش میلیک هم برای هر خط دفاعی خطرناک هستند.

واقعیت این است که آرسنال نمی‌تواند بازی رفت را ببازد و انتظار جبران آن در ایتالیا را داشته باشد. شاید امری به دنبال ماجراجویی باشد اما از حد که بگذرد شکارتان می‌کند. مرز باریکی میان حماقت و شجاعت وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز