خبرگزاری کار ایران

رونالدوی جدید رئال را به اوج می‌رساند

زیدان چرا به دنبال ادن هازارد است (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۶۹

سرمربی رئال مادرید به شدت به دنبال جذب ستاره بلژیکی است تا انقلاب جدید خود را در این تیم آغاز کند.

به گزارش ایلنا، در حالی که رسانه‌های مادرید محو گل اول ادن آزار مقابل وستهم در استمفوردبریج شده بودند، آنها این موضوع را فراموش نکردند که این بازیکن بلژیکی با دو گلش در آن بازی اکنون در لیگ برتر 85 گل زده است که یکی بیشتر از گل‌های کریستیانو رونالدو در انگلیس است. آزار محتمل‌ترین گزینه برای گرفتن پیراهن شماره 10 رئال مادرید است و شانس او برای گرفتن این پیراهن بیشتر از شانس وی برای گرفتن پیراهن شماره 7 تیم است که قبلاً در اختیار رونالدو قرار داشت. رئالی‌ها امیدوارند که با خرید آزار همان اتفاقی برای او رخ دهد که برای رونالدو بعد از انتقالش از منچستریونایتد به مادرید و شمار گل‌هایش در لالیگا بلافاصله با سرعتی زیاد افزایش پیدا کرد.

رونالدو در 196 بازی‌اش در لیگ برتر برای منچستریونایتد 84 گل زد. آزار برای رسیدن به هشتادوپنجمین گلش در لیگ برتر، در 240 بازی حضور داشت و با این آمار مشخص است که او هرگز آن ماشین گلزنی که رونالدو در اسپانیا بود نخواهد شد اما زیدان احساس می‌کند که این بلژیکی 28 ساله می‌تواند بازیکنی باشد که برای رئال مادرید حداقل 20 گل می‌زند نه صرفاً بازیکنی که پاس آخر را به یک هم‌تیمی دیگر می‌دهد که ظرفیت گلزنی دارد.

رئال مادرید را به تعدادی از مهاجم نوک‌های حال حاضر دنیا مرتبط دانسته‌اند اما خارج شدن گزینه اصلی‌شان هری کین از دسترس و جذب سادیو مانه، بازیکن محبوب زیدان از لیورپول هم شدیداً سخت است، باشگاه ممکن است قید خرید یک مهاجم نوک تخصصی را بزند و به این نتیجه رسیده باشد که آزار می‌تواند اختلاف گلی که بعد از جدایی رونالدو در کارنامه این فصل کهکشانی‌ها به ثبت رسید را جبران کند. اگر رئالی‌ها یک مهاجم نخرند، بدان معناست که کریم بنزما به نقش‌آفرینی به‌عنوان مهاجم نوک اول تیم ادامه می‌دهد. این مرد فرانسوی دارد بهترین فصلش در رئال مادرید از زمان پیوستن به این تیم در سال 2009 را تجربه می‌کند. در فصلی که برای رئال مادرید فصل تلخی بوده و شانس بردن همه جام‌ها را از دست داده است، او تا کنون در تمام رقابت‌ها 26 گل زده است که شش تا بیشتر از بهترین آمارش از زمان ملحق شدن به رئال مادرید محسوب می‌شود.

رائول دتوماس هم که اکنون به صورت قرضی در وایکانو بازی می‌کند، برمی‌گردد تا گهگاه به جای بنزما و گاهی در کنار او بازی کند. هیچ بازیکن اسپانیایی در این فصل لالیگا به اندازه این بازیکن 24 ساله گل نزده است. او تا الان 13 گل در لالیگا زده و به تیم کوچک شهر مادرید کمک زیادی برای ماندن در لالیگا و فرار از سقوط کرده است. مشارکت آزار در پروژه گلزنی هم می‌تواند تضمین کننده موفقیت برنامه رئال برای نخریدن یک ستاره بزرگ باشد. اگر مودریچ تابستان امسال رئال مادرید را ترک کند و تا الان هم او قرارداد جدیدی امضا نکرده است - قراردادی که در پایان فصل گذشته خبرش به گوش می‌رسید - آن وقت آزار شماره 10 رئال مادرید را خواهد گرفت. در زمین بازی او در سمت چپ مثلث هجومی تیم بازی خواهد کرد و نوجوان برزیلی تیم وینیسیوس جونیور هم ذخیره او خواهد شد. این بازیکن برزیلی فصل اول حضورش در رئال مادرید را خوب سپری کرد اما زیدان احساس می‌کند او بیش از چیزی که می‌بایست بازی کرده است و اینکه به خاطر بحران تیم این فرصت به او رسیده و لازم است که فشار را از روی این بازیکن 19 ساله بردارد.

منبع منبع: دیلی میل / پیت جنسون
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز