خبرگزاری کار ایران

باخت فصل قبل انگیزه بازیکنانم را بیشتر می کند

لیکنز: آماده ایم روی چمن مصنوعی بازی کنیم/ همه چیز قهرمانی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۴۷

سرمربی تراکتور گفت: همه چیز برای ما نتیجه و قهرمانی نیست و هدف این است که باشگاه بهتری داشته باشیم. در تراکتور ملاک ما فقط نتایج نیستند.

به گزارش ایلنا، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز صبح جلسه تمرینی داشتیم. یک مشکل کوچک داریم و آن نداشتن سوگیتای آسیب دیده است. همینطور موسوی که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شده و باید بررسی کنیم. شنیدم که رشت، شهر باران است و می‌دانم محسن فروزان اهل رشت است. همه چیز فوق‌العاده است و بازی فردا اهمیت خاص خودش را برای ما دارد.

لیکنز ادامه داد: بازی فردا مهمترین بازی ما تا اینجای کار است و اهمیت زیادی برای ما دارد. همانطور که می‌‌دانید ما از منطقه کوهستانی به کنار دریا آمده‌ایم که اینجا شرایط خودش را دارد و باید در زمینی با چمن مصنوعی بازی کنیم اما به هر حال ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. 

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان از زمانی که به ایران آمده‌ام در لیگ هیچ بازی آسانی نداشتیم و همه تیم‌ها خوب هستند و این جزئیات هستند که نتیجه را رقم می‌زنند. در حال حاضر 37 گل زده‌ایم و بهترین خط حمله را داریم و 15 گل خورده‌ایم اما آما‌رها نتیجه را رقم نمی‌زنند. تا انتهای فصل 6 بازی داریم و بازی فردا سخت‌ترین بازی ما در این 6 بازی است. تمرینات خوب و ایده‌آلی را انجام داده‌ایم و باید ببینیم در بازی فردا چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

سرمربی تراکتور‌ درباره اینکه این تیم فصل قبل در رشت مغلوب سپیدرود شده است، تصریح کرد: بحثی که گفتید می‌تواند برای ما بحث انگیز‌ه‌ای باشد و می‌تواند انگیزه بازیکنان مرا برای این بازی بیشتر کند.

لیکنز گفت: بازی فردا می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد اما معتقد نیستم که بازی مرگ و زندگی است.

سرمربی بلژیکی تیم تراکتور تاکید کرد: فکر می‌کنم فردا مقابل سپیدرود بازی داریم. به تمرین و تلاش سخت باور دارم اما تاکنون هیچ قولی هم برای قهرمانی نداده‌ام و تنها قول من این است که تیم ما خوب کار کند. زنوزی چند ماه قبل از فصل باشگاه را خریده است و تراکتور باشگاه جدیدی به حساب می‌آید.   

وی افزود: همه چیز در باشگاه تغییر داشته و باشگاه دارد ساختارش را بهبود می‌بخشد. همه چیز برای ما نتیجه و قهرمانی نیست و هدف این است که باشگاه بهتری داشته باشیم. در تراکتور ملاک ما فقط نتایج نیستند. مسئولیتی که از روز اول در باشگاه داشتیم این بود که به باشگاه ثبات بدهیم تا در آینده یکی از قدرت‌های لیگ ایران باشیم. فقط به ثبات و نگاه به آینده تمرکز می‌‌کنیم. 

لیکنز اذعان داشت: بازی فردا مقابل هواداران پرتعداد سپیدرود برگزار می‌شود و این کار را سخت برای ما سخت می‌کند اما ما برای بازی فردا همان آماده‌سازی مقابل سپاهان و پرسپولیس را داشته‌ایم و نگاه‌مان به این بازی کاملاً‌حرفه‌ای است. آماده‌سازی ما برای این بازی دقیقاً مانند سایر بازی‌های لیگ است.

وی گفت: این بازی یک بازی بیرون از خانه و سخت است اما ما آماده شده‌ایم تا به موفقیت دست پیدا کنیم. همیشه بحث فنی نیست که در بازی تاثیر می‌گذارد و بحث‌های ذهنی و روانی هم در مسابقه دخیل است که ما سعی کرده‌ایم مثل بازی گذشته خودمان را از این جهت نیز آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز