خبرگزاری کار ایران

دست نشان: با تراکتور مهیای قهرمانی می جنگیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۴۶

سرمربی سپیدرود گفت: ما شش بازی داریم و باید مقابل حریفان که نزدیک ترین گزینه نفت مسجد سلیمان است باید بهتر نتیجه بگیریم.

به گزارش ایلنا، دست نشان سرمربی سپیدرود در نشس خبری پیش از بازی تراکتور گفت: فردا با تیمی بازی داریم که از هر نظر مهیای قهرمانی است. بازیکنان کاملی دارند و مربی خارجی خوبی دارند. ولی ما هستیم که برای کیان سپیدرود تلاش می کنیم و میجنگیم که بهترین نتیجه پیروزی است. محکوم به پیروزی هستیم و در این راه تمام کمبودها را از یاد می بریم. تلاش می کنیم کیفیت خوبی به نمایش بگذاریم. بازی در خانه خودمان است و حضور پرتعداد و همیشگی هواداران عاشق مان می تواند انرژی و انگیزه زیادی به بازیکنان بدهد. امیدوارم همه دست در دست هم بدهیم و این بازی را با پیروزی خاتمه دهیم. می دانیم آنها در فاز تهاجمی خطرناک هستند اما تمهیداتی برای این مساله داریم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان و اینکه این بازی مرگ و زندگی است گفت: نه، پیروز شدن در بازی فردا یا شکست خوردن به هیچ عنوان تضمینی برای بقا یا ناامیدی نیست. ما بعد از آن یک بازی تعیین کننده تر برابر نفت مسجدسلیمان در زمین حریف داریم که تاثیر بیشتری دارد. ما شش بازی داریم و باید مقابل حریفان که نزدیک ترین گزینه نفت مسجد سلیمان است باید بهتر نتیجه بگیریم. ما فردا برابر حریف در زمین خودمان بازی داریم. برابر هواداران خودمان، شرایط آب و هوایی خودمان و زمین خودمان و باید بهتر از زمین خارج از خانه کار کنیم. کاملا مردم رشت درک می کنند و بازیکنان بومی با حس و عشق بیشتری کار می کنند.

دست نشان ادامه داد: بازیکن گرجستانی را رد کردیم چرا که در حد تیم نبود. ما در پست دفاع راست بازیکن خوبی داریم حتی برای جایگزینی آنها. باشگاه از من خواست با توجه به هزینه بالا اگر نیازی به آن نداریم تسویه کنیم. بازیکن خارجی زمانی باید بیاید که فیکس بازی کند و تاثیرگذار باشد. وقتی تاثیرگذار نباشد اصلا به صلاح نیست و به همین دلیل در اختیار باشگاه قرار دادم تا تسویه کنیم.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: تعداد زیادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و این برمیگردد به شرایط ما. ما هفته قبل یک سفر رفتیم به اصفهان و برگشتیم. کسانی که فوتبال بازی کردند می دانند که مصدومیت ها در سفرهای اتوبوسی شکل میگیرند. از نظر علم پزشکی هم ریکاوری و استراحت بازیکنان تاثیر زیادی دارد. ما اما نگران نیستیم و جوانان و پتانسیل خوبی برای جایگزینی داریم. اینکه مصدومان ما اعلام شده اند یک کار غیر حرفه ای از سوی مسوولان باشگاه بوده و اصلا کار قشنگی نبود و دست ما را برای حریف باز کرده است. کوروش ملکی، حسین ابراهیمی، لوکا دفاع مرکزی مان، محمد علیزاده مشکل سربازی دارد و این مصدومان و محرومان تیم ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز