خبرگزاری کار ایران

وظیفه ما کسب ۳ امتیاز مقابل الاهلی بود

برانکو: وقت زیادی برای خوشحالی نداریم/ سایپا خطرناک‌ترین حریف ممکن است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۴۶

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل با الاهلی و بازی با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد الاهلی و پیروزی به دست آمده اظهار داشت: متاسفانه زیاد وقت برای جشن گرفتن و شادی نداریم. به بازیکنانم برای برد تبریک می‌گویم. شخصیت تیم برنده را نشان دادند. با وجود فشار و فشردگی که تحمل می‌کنند انرژی مضاعفی در خود به وجود آوردند و بازی که باید می‌بردند را بردند و این یعنی کیفیت. اینجور بازی که باید در لیگ قهرمانان انجام شود را انجام دادند. باهوش، با تمرکز و فشرده که کاملاً هم عقلانی و منطقی بود. حریف هم هر موقعیتی که ایجاد کرد از روی اتفاق بوده است.

وی در موردبازگشت به لیگ قهرمانان با این 3 امیتاز گفت: بله در واقع به همین خاطر خیلی مهم بود که وظیفه ما بود و بچه‌ها خیلی تمرکز داشتند روی دو توپ سرگردان و همیشه هم می‌گویم که در هر 3 جام دنبال اهداف حداکثری هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد گل زیبای شجاع خلیل‌زاده هم توضیح داد: البته این اولین گل شجاع نیست. کیفیت و سرزنی خوب او معمولاً روی همه ضربات ایستگاهی جلو می‌رود و در این گل هم واکنش خوبی داشت و تلویزیونی بود. تبریک می‌گویم بابت این گل. شجاع در تمرینات زیاد این کار را انجام می‌دهد و خلاقیت و توانایی خود اوست. برای من مهم گلی بود که به ثمر رسید و واکنش بچه‌ها روی توپ‌هایی که ارسال می‌شد نشان از هوشیاری‌شان داشت.

برانکو در مورد موقعیت‌های زیاد پرسپولیس و آمار پایین گلزنی این تیم و اینکه این موضوع در ادامه نگران کننده می‌شود یا نه، پاسخ داد: سوال خوبی بود. ما مدام روی ضربات آزاد کار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تعداد و درصد به ثمر رساندن موقعیت‌ها را بالا ببریم ولی برای من مهم این است که موقعیت‌ها خلق می‌شود و گل کم یا زیاد به هر حال از راه می‌رسد. باید دقت‌مان در ضربات آخر را بالا ببریم که مقابل استقلال و بازی با الاهلی دیده شد. این نیازمند کار بیشتر و تمرین بیشتر است. متاسفانه وقت زیادی برای تمرین نداریم و پس فردا دوباره بازی داریم.

وی در مورد تقابل با علی دایی و سایپا که توانست استقلال را متوقف کند هم گفت: این بازی هم خیلی دشوار خواهد بود و قبل از پیکان هم گفتم تیمی که خطر سقوط ندارد و در حاشیه امنیت است و نمی‌تواند بین 3-4 تیم اول باشد از همه خطرناک‌تر است. چون تحت فشار نیست و به خاطر انگیزه‌های شخصی و ورزشی بازی می‌کنند که از همه خطرناک‌تر هستند. مطمئنم بازی دشواری مقابل سایپا خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه منتقدان از سرعت پایین بودیمیر ایراد می‌گیرند گفت: کدام منتقدان این حرف را زده‌اند؟ البته همیشه انتقاد بوده است.

برانکو در پایان با اشاره به کیفیت زمین تمرین پرسپولیس گفت: انتظارمان زمین تمرین بهتر است و الان فصل رشد است. متاسفانه همین یک زمین را داریم و نمی‌توانیم مدت زیادی آن را حفظ کنیم ولی تلاشمان را می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز