خبرگزاری کار ایران

با شکست پرسپولیس نشان می‌دهیم حذف از آسیا حق مان نبود

دشتی: علی آقا از سایپا برود من هم قطعا جدا می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۱۹

علی دشتی که از بازیکنان تکنیکی لیگ برتر به حساب می‌آید در بازی‌های مهم همواره عصای دست دایی بوده است

به گزارش ایلنا،وینگر سرعتی و گلزن سایپا بنا به جبر تاکتیکی نیم‌فصل دوم را در دفاع راست برای تیم دایی به میدان رفت. علی دشتی که از بازیکنان تکنیکی لیگ برتر به حساب می‌آید در بازی‌های مهم همواره عصای دست دایی بوده است.حالا باید دید روز شنبه این بازیکن چه نقشه‌هایی در سر برای مدافعان پرسپولیس دارد.

با توجه به شکست دادن پیکان چقدر‌شانس حضور دوباره در آسیا را دارید؟

سه‌امتیاز دیدار با پیکان اهمیت زیادی برای ما داشت و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها و کادرفنی توانستیم این سه‌امتیاز را کسب کنیم. به‌امید خدا در ادامه فصل هم با همین روند جلو می‌رویم هرچند که بازی‌های سختی پیش رو داریم ولی باید برای اثبات حقانیت خودمان همه بازی‌ها را برای برد به میدان برویم.

سایپا طی مدتی که با علی دایی به عنوان سرمربی کار کرده است جدا از نتایج خوبی که به دست آورده، جوانان شایسته ای را هم به فوتبال ایران معرفی کرده است. تو به عنوان کسی که شاگرد دایی هستی چه تفاوتی را در کار کردن با او احساس کردی؟

علی دایی از میدان دادن به جوانان باکی ندارد و هرکس هم مثل او این شجاعت را داشته باشد که به جوانان اعتماد کند، می‌تواند جوآن‌های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کند اما هرکسی نمی‌تواند این ریسک را مثل دایی داشته باشد. برای من به شخصه کار کردن با علی آقا افتخار است و امیدوارم مزد اعتماد به او را در طول فصل تا به اینجای کار داده باشم.

به نظر خودت اگر باشگاه به خوبی حمایت مالی از شما می‌کرد و این همه مصدوم و محروم نداشتیم، می‌توانستید در جمع مدعیان قهرمانی حضور داشته باشید.

با این‌که به مراتب کمتر از تیم‌های مدعی هزینه کرده‌ایم و حتی امکانات اولیه مثل زمین تمرین هم نداشتیم اما به نظرم در نتیجه گیری خوب عمل کردیم و اگر بدشانس نبودیم الان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتیم. خودتان و همه می‌دانید که با توجه به قراردادهای پایینی که بازیکنان داشتند پولی هم نگرفتیم و به صراحت می‌گویم حتی اگر نصف مدعیان قهرمانی امکانات مالی و تمرینی داشتیم با وجود این کادرفنی و بازیکنان باغیرت مدعی قهرمانی بودیم نه کسب سهمیه!

تقریبا یک نیم‌فصل برای سایپا در پست وینگر بازی کردی اما در نیم‌فصل دوم پس از بازی با صنعت نفت به عنوان مدافع راست ثابت در سایپا مشغول به کار شدی. در این‌باره توضیح می‌دهی؟

واقعیت این است که من دوست دارم در پست وینگر راست یا مهاجم بازی کنم و اگر در نیم‌فصل دوم در این پست به میدان می‌رفتم حداقل سه یا چهار گل دیگر هم می‌زدم اما صلاحدید علی آقا این بود که در دفاع راست کار کنم و مشکلی با این موضوع ندارم چون مهم موفقیت تیم است. خدا را شکر که در این پست غیرتخصصی هم توانستم جواب اعتماد علی دایی را بدهم.

سایپا تبدیل به گربه سیاه استقلال شده است. آن‌ها الهلال را بردند اما از شما نتوانستند نتیجه دلخواه‌شان را بگیرند.

(خنده) گربه سیاه که نه‌اما ما همیشه سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس و استقلال با انگیزه کار کنیم درست مثل سایر تیم ها. تساوی مقابل استقلال برای ما خوب بود اما به دنبال این هستیم تا پرسپولیس را شنبه شکست دهیم و همه سعی مان را می‌کنیم که این اتفاق رخ دهد.

دیدار با پرسپولیس از نظر حیثیتی و نزدیک شدن به سهمیه آسیا برای شما از چه اهمیتی برخوردار است؟

در نیم‌فصل دوم هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار گرفت به این مساله‌اشاره کردند که با نایب قهرمان آسیا بازی کرده‌ایم. تمام تمرکزمان کسب یک جایگاه خوب در پایان فصل است. با بردن پرسپولیس نشان می‌دهیم که حق ما حذف از آسیا نبود و می‌توانستیم نماینده لایقی برای فوتبال ایران باشیم.

طی دو فصل اخیر نشان دادی که یک بازیکن چند پسته هستی و نیم‌فصل هم قرار بود به سپاهان بروی. برای آینده‌ات چه تصمیمی گرفتی؟

بله نیم‌فصل از سپاهان پیشنهاد داشتم و از این بابت از امیرخان قلعه‌نویی و باشگاه بزرگ و دوست داشتنی سپاهان که این پیشنهاد را به من دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم در آینده این اتفاق بیفتد و به سپاهان بروم. در حال حاضر اما تمام تمرکزم روی بازی‌های آینده سایپاست تا بتوانیم با یک جایگاه خوب بهترین عملکرد را داشته باشم. اگر آقای دایی در فصل آینده در سایپا نباشند من هم قطعا از این تیم جدا خواهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز