خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد و بارسلونا؛

جادوی سولسشر تنها امید شیاطین سرخ؛ بارسلونا به دنبال طلسم‌شکنی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۷۴

منچستر یونایتد و بارسلونا یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در حساس‌‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز منچستر یونایتد در ورزشگاه اولترافورد میزبان بارسلونا است. این دیدار برای هواداران هر دو تیم یادآور خاطرات شیرینی است.

منچستری‌ها از بارسلونا و ورزشگاه این تیم خاطرات بسیار شیرینی دارند چرا که بهترین خاطره این تیم از لیگ قهرمانان اروپا با شهر بارسلونا گره خورده‌است. منچستر یونایتد در فصل 99/1998 با شکست بایرن مونیخ در نیوکمپ موفق به قهرمانی در اروپا شدند. آن‌ها هم‌چنین در نیمه‌ نهایی فصل 08/2007 موفق به شکست بارسلونا شدند. فصلی که در نهایت با شکست چلسی قهرمان اروپا شدند.

از طرف دیگر بارسلونا نیز دو بار با شکست منچستر یونایتد در سال‌های  2009 و 2011 قهرمان اروپا شد تا این تیم برای کاتالان‌ها خوش یمن باشد.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد در بازی امروز:

داوید دخیا، اشلی یانگ، کریس اسمالینگ، لیندلوف، لوک شاو، نمانیا ماتیچ، آندر هررا، پل پوگبا، جسی لینگارد، مارکوس راشفورد، آنتونی مارسیال

البته آندر هررا، نمانیا ماتیچ و مارکوس راشفورد با مصدومیت خفیفی روبرو هستند و ممکن است نتوانند در دیدار امروز برای تیمشان بازی کنند.

هم‌چنین آندر هررا، نمانیا ماتیچ، لوک شاو، آنتونی والنسیا و اشلی یانگ بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد بازی برگشت را از دست می‌دهند.

ترکیب احتمالی بارسلونا در بازی امروز:

مارک آندره تراشتگن، نلسون سمدو، جرارد پیکه، لگنت، جوردی آلبا، ویدال، آرتور ملو، سرجیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، لیونل مسی، لوئیز سوآرز

دمبله به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی امروز نمی‌تواند برای بارسلونا به میدان برود.

این دیدار از ساعت 23:30 در ورزشگاه اولترافورد برگزار خواهد شد.

برخلاف منچستر یونایتد که بازیکنان زیادی در خطر محرومیت هستند در ترکیب بارسلونا فقط نلسون سمدو در صورت دریافت کارت زرد بازی برگشت را از دست خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز