خبرگزاری کار ایران

سندرز اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۲۹

سناتور ایالت ورمانت گفت که میلیونر است و با انتشار پرداخت‌های مالیاتی‌اش در ۱۰ سال گذشته می‌تواند این را اثبات کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، روز گذشته -سه‌شنبه- گفت که میلیونر است و با انتشار پرداخت‌های مالیاتی‌اش در ۱۰ سال گذشته می‌تواند این مساله را اثبات کند. 

وی در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز گفت: «من کتاب پرفروشی نوشته‌ام. اگر کسی کتاب پرفروشی بنویسد، می‌تواند میلیونر شود.»

«فایض شاکر»، مدیر کارزار انتخاباتی سندرز، گفت که وی «پیش از پایان مهلت پرداخت‌های مالیاتی سال ۲۰۱۸» حساب مالیات خود را به صورت عمومی منتشر می‌کند و این جزئیات نشان می‌دهد که او چگونه توانسته میلیونر شود. 

شاکر گفت: «انتشار جزئیات مالیاتی سندرز پیش از پایان مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی منتشر می‌شود. این از نظر من یعنی به زودی. از این‌که بسیاری از مردم بی‌صبرانه انتظار انتظار این جزئیات را می‌کشند بسیار ممنونم.»

شاکر در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان گفت: «سندرز باور دارد که همه باید از فرصت‌ها بهره‌مند شوند. وی که خود از این فرصت‌ها بهره برده، معتقد است که باید این فرصت‌ها در اختیار همگان قرار بگیرد. او از انتشار یکی از کتاب‌هایش پول بسیاری به دست آورد. به گمانم فرصتی که او داشته اکنون در اختیار بسیاری نیست و از میان رفته است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز