خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با ایلنا:

عقب‌نشینی نرخ‌ سکه و طلا از صبح امروز/ تصمیم آمریکا شوک موقتی به بازار وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۰۸

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار کرد: نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید از ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان در اوایل صبح به ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

 محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد دلیل افزایش بی‌سابقه نرخ انواع سکه در روز گذشته و وضعیت اولیه بازار امروز گفت: دیروز به دلیل شوک وارد شده ناشی از تصمیم آمریکا، بازار با نوسان همراه شد و این هیجان موقت باعث شد تا بخشی از مردم به خرید ارز، طلا و سکه روی بیاورند اما با گذشت زمان و از اواسط روز متوجه شدند که اتفاق جدیدی نبوده و به همین دلیل معاملات کاهش و قیمت‌ها تعدیل شد.

وی افزود: از صبح امروز نیز با وجود افزایش ۵ دلار اونس جهانی، قیمت‌ها روند نزولی خود را ادامه می‌دهند بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام طرح جدید از ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان در اوایل صبح به ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

کشتی‌آرای اضافه کرد: همچنین در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۵۷ هزار تومان است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در مورد افزایش قیمت سکه‌های گرمی گفت: در حال حاضر قیمت این نوع سکه ۹۴۰ هزار تومان است که دلیل آن افزایش تقاضا و استفاده در مناسبت‌های مذهبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز