خبرگزاری کار ایران

رحیمی:

استراتژی آمریکایی‌ها تلاش برای تحریک ایران جهت مقابله به مثل است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۲۲

نماینده مردم تهران گفت: پیشنهاد می‌شود اگر کنگره این طرح ترامپ را تصویب کرد، مجلس نیز به صورت دو فوریت وارد محتوای این طرح شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مخالف طرح دو فوریت تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا گفت: امروز در مجلس یک طرح دو فوریتی با محوریت فراکسیون نمایندگان ولایی و یک طرح سه فوریتی با محوریت فراکسیون امید تهیه شد که وجه مشترک این دو طرح تقویت سپاه بوده و برای مقابله با اقدامات آمریکا به امضای ۲۵۰ نماینده رسیده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از برجام از هیچ عداوتی علیه ایران دریغ نکردند، افزود: در همین سیل اخیر مخربی که بخشی از کشور را در برگرفت، آمریکایی‌ها مانع ارسال کمک‌های بشردوستانه نقدی و غیرنقدی به ایران شدند و بدیهیات فوق بشر را زیر پا گذاشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای عالی امنیت ملی بیانیه‌‌ای برای مقابله با اقدامات آمریکا مصوب کرده و مجلس نیز قدم اول را با تهیه این طرح‌ها برداشته است، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود اگر کنگره این طرح ترامپ را تصویب کرد، مجلس نیز به صورت دو فوریت وارد محتوای این طرح شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی آزمون پس داده است، ادامه داد: ایرانی از جنگ و تهدید فراری نیست و شروع‌کننده جنگ نخواهد بود اما پاسخ هرگونه تعدی را کوبنده خواهد داد.

رحیمی با تأکید بر اینکه استراتژی آمریکایی‌ها تلاش برای تحریک ایران جهت مقابله به مثل است، تصریح کرد: بی‌ثباتی خاورمیانه، امنیت بین‌المللی را تضعیف می‌کند و ایران در مقابله با تروریسیم در دنیا پیشرو است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از توان نظامی ایران هراس دارند و به دنبال رفع این هراس هستند، تأکید کرد: مجلس پشت آقای ظریف ایستاده تا در این راستا با اقدامات آمریکایی‌ها مقابله شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز