خبرگزاری کار ایران

همزمان با اعیاد شعبانیه:

آزادی ۱۴ زندانی در استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۰۱

همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین(ع)، تعداد 14 نفر زندانی از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با اعیاد شعبانیه و سوم شعبان المعظم سالروز خجسته میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور مسؤلین قضایی استان، تعداد 14 نفر از زندانیان زندان های استان آزاد شدند.

در این آئین که به نام جشن شعبانیه و با حضور هاشمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری، حجهالاسلام محقق رئیس دادگاههای تجدیدنظر، سرهنگ تندپور فرمانده بسیج کارکنان سپاه استان و با شرکت جمع زیادی از مددجویان در سالن ورزشی زندان مرکزی یاسوج برگزار شد، ضمن اجرای برنامههای متنوع همراه با جشن و سرور تعداد  14 نفر از زندانیان از طریق ستاد دیه و اعطای مرخصی پایان حبس آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد دراین آئین با تبریک ایام شعبانیه و توصیه به بهره مندی از این ماه، گفت: امروز با برنامه ریزی انجام شده و در زاد روز ولادت با سعادت امام حسین (ع)، آئین آزادسازی 3 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه و نیز اعطای مرخصی پایان حبس به 11 نفر از زندانیان واجد الشرایط به نیت چهارده معصوم (ع)، شاهد آزادی 14 زندانی در زندان یاسوج هستیم.

 وی با ذکر ‌ اینکه به برکت نظام الهی و اسلامی و برنامه‌ریزی سیستم نوین زندانبانی، در تمامی مناسبت‌ها و اعیاد در مراکز بازپروری استان، برنامه‌های متنوع و متعدد ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز