خبرگزاری کار ایران

کیانوش‌راد:

استاندار خوزستان از کسانی که مخالف وی می‌اندیشند، عذرخواهی کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۱۹

نماینده پیشین اهواز در مجلس ششم نوشت: مردم نه تنها حق دارند مخالف سیاست‌های نظام، دولت و هرکس یا نهادی باشند، که حق اعتراض نیز جزء اصلی‌ترین حقوق شهروندان است.

به گزارش ایلنا، محمد کیانوش‌راد در یادداشتی که در اختیار ایلنا قرار داد در واکنش به برخورد غلامرضا شریعتی با شهروند عرب خوزستانی نوشته است: سخنان استاندار خوزستان به شهروند مظلوم عرب خوزستانی، مصداق بارز اهانت، توهین و افترا است و عذرخواهی و دلجویی فوری، کمترین اقدامی است که باید انجام شود. 

در ادامه این یادداشت آمده است: اشتباه، اشتباه است و توجیه برخی دوستان اصلاح‌طلب به دلیل جناحی و یا هر توجیهی، اشتباهی بزرگ‌تر. خوشبختانه امروزه، با نسلی از کنشگران سیاسی - اجتماعی مواجه هستیم که حق‌مداری را بر رفیق‌بازی، حزب‌مداری و جناح‌مداری ترجیج می‌دهند. 

کیانوش‌راد همچنین در یادداشت خود آورده است: هرکس مخالف سیاست‌های نظام در سوریه باشد، نه مخالف نظام است و نه بی‌تربیت و نه محکوم به طرد شدن است. مردم نه تنها حق دارند مخالف سیاست‌های نظام، دولت و هرکس یا نهادی باشند، که حق اعتراض هم جزء اصلی‌ترین حقوق شهروندان است. استاندار از همه کسانی که مخالف ایشان می‌اندیشند، باید عذرخواهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز