خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار سلامی انجام شد؛

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در هویزه

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۰۷

بیمارستان صحرایی و سیار نیروی دریایی سپاه برای درمان و امدادرسانی به سیل‌زدگان منطقه خوزستان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه در هویزه راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، بیمارستان صحرایی و سیار نیروی دریایی سپاه برای درمان و امدادرسانی به سیل‌‌‌زدگان منطقه خوزستان با حضور سردار حسین سلامی در هویزه راه‌‌اندازی و خدمات فوری و رایگان در اختیار آسیب‌‌دیدگان ناشی از سیل در منطقه قرار گرفت.

در این بیمارستان که شامل اتاق عمل و ریکاوری، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه زنان، اورژانس، بخش بستری و تحت نظر ویژه زنان و مردان، بخش مامایی و زایمان و همچنین داروخانه است بیش از ۶۵ نیروی متخصص از جمله متخصص جراحی عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص اورتوپدی، متخصص اورولوژی، متخصص گوش، حلق و بینی، متخصص طب اورژانس، متخصص اطفال، متخصص زنان، مامایی و پرستاری و همچنین تزریقات و پانسمان در حال خدمت‌‌‌رسانی به مردم سیل‌‌زده استان خوزستان هستند. 

این بیمارستان که در یادمان شهدای هویزه برپا است بدون محدودیت پذیرش، تمام خدمات خود را به صورت رایگان ارائه داده و تا وقت نیاز در منطقه حاضر خواهد بود. 

در حادثه سیل استان گلستان نیز نیروی دریایی سپاه توفیق داشت نظیر چنین بیمارستانی را در سیمین شهر گمیشان فعال کرده و به آسیب‌‌دیدگان سیل در این منطقه به طور رایگان خدمت‌‌رسانی کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز