خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

لحظه به لحظه با پرسپولیس در دیدار با الاهلی

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۵۸

سرخپوشان در دوبی از الاهلی عربستان میزبانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امروز در ورزشگاه زعبیل امارات میزبان الاهی عربستان است. سرخپوشان با توجه به کسب تنها یک امتیاز از دو بازی قبلی خود نیاز مبرم به کسب برتری و هر 3 امتیاز این مسابقه را دارند تا بتوانند همچنان از شانس صعود بخوردار باشند.

19:00 ترکیب الاهلی برابر پرسپولیس: محمد العویس، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، ادریان سانتوس، عبدالباسط هندی، سعید المولد، عبدالرحمن غریب، نوح الموسی، عبدالفتاح عسیری، عمر السوما، دجانینی

17:00 برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیمش برای دیدار برابر الاهلی عربستان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب بیرانوند، مهدی شیری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، مهدی ترابی، بشار رسن، علی علیپور و سیامک نعمتی به میدان خواهد رفت.

15:00 بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً الاهلی که در دو بازی گذشته توانسته 3 امتیاز کسب کند، برای افزایش امتیازاتش بازی خواهد کرد و این موضوع، چالشی جدی برای ما می‌سازد.

14:30 رسانه سعودی به تمجید از علی علیپور، مهاجم باشگاه پرسپولیس ایران پرداخت و از وی به عنوان مهره کلیدی بازی مقابل الاهلی یاد کرد.

14:00 سرمربی الاهلی پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین مربی هفته لیگ عربستان شد.

13:45 طبق اعلام رسانه عربستانی، طرفداران تیم الاهلی با خرید بیش از ۸ تا ۱۰ هزار بلیت بازی امروز قصد دارند سکو‌های ورزشگاه ۱۲ هزار نفری زعبیل الوصل را سبزپوش کنند تا الاهلی با حمایت گسترده آن‌ها به مصاف قهرمان ایران برود.

13:30 محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر بازی پرسپولیس - الاهلی که قرار است روی آنتن زنده شبکه 3 برود انتخاب شد.

13:00 سرمربی تیم ملی کرواسی امروز سه‌شنبه در هتل محل اقامت سرخپوشان میهمان سرمربی پرسپولیس بود و به عنوان تماشاگر ویژه، بازی شاگردان ایوانکوویچ را تماشا خواهد کرد.

لحظه به لحظه با پرسپولیس در دیدار با الاهلی

12:30 طبق قانون مسابقات رسمی، تمرین آخر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید در ساعت و محل برگزاری بازی انجام شود اما این اتفاق در دو بازی اخیر پرسپولیس رخ نداد. پرسپولیس شب قبل از بازی با السد در دوحه در زمینی کوچک و محصور تمرین کرد که این اتفاق در تمرین آخر قبل از بازی با الاهلی هم تکرار شد. شاید به نظر برسد برانکو این تصمیم را گرفته تا تمرین تاکتیکی تیمش از چشم حریف عربستانی دور بماند اما واقعیت این است که برگزاری بازی الوصل و ذوب‌آهن در ورزشگاه زعبیل دبی (ورزشگاه اختصاصی الوصل) شانس برگزاری آخرین تمرین در محل برگزاری مسابقه را از تیم برانکو گرفت.

12:00 ترکی الدخیل، دیپلمات عربستان در امارات به هتل اقامتگاه الاهلی پیش از این دیدار رفت و در مصاحبه با نشریه «المدینه» گفت: الاهلی تیم متفاوتی است و باشگاه بزرگ و دارای هوادار است. من اطمینان می‌دهم که الاهلی می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

11:30 با توجه به درخواست‌های هواداران برای فراهم شدن امکان خریداری لباس‌های اصلی تیم به اطلاع می‌رساند؛ برای هواداران پرسپولیس که در دبی حضور دارند و قصد تماشای بازی در ورزشگاه را خواهند داشت این امکان فراهم شده است که در مراجعه به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نسبت به خریداری پیراهن اصلی تیم اقدام نمایند.

 

10:00 پرسپولیس در این دیدار به احتمال زیاد با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت:

لحظه به لحظه با پرسپولیس در دیدار با الاهلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز