خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

عدم حضور شهردار نباید وقفه ای در عملکرد ما ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۹۶

عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: بدون شک جای یک شهردار توانمند در شهر ما خالی است اما عدم حضور شهردار نباید وقفه ای در عملکرد اعضای شورا ایجاد کند.

به گزارش ایلنا از رشت، ​محمد حسن علیپور در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت در نطق پیش از دستور خود ضمن عرض تبریک مجدد سال نو با اشاره به سیل اخیر کشور‌ بیان داشت: تسلیت عرض می‌کنم خدمت از دست رفتگان مناطق سیل زده کشورمان که سال جدید را با غم از دست دادن عزیزان‌شان آغاز کردند، از این رو صبر و شکیبایی برای هموطنان عزیزمان آرزومندم.

عضو شورای شهر رشت اظهار داشت: امیدوارم سال ۹۸ سال خوبی در زمینه رونق تولید و بهبود اقتصاد کشورمان باشد و شهر رشت هم در این مسیر بتواند قدم های مثبتی در راه رسیدن به یک توسعه پایدار بردارد.
 
علیپور افزود: ان شاء الله سال ۹۸ سالی پر از برکت و آرامش باشد، بخصوص آرامش و امنیت شغلی برای کارگرانی که بیشترین زحمات را می‌ کشند تا فضای شهری ما بهتر و زیباتر دیده شود.
 
وی با تاکید بر اینکه ساماندهی نیروهای حجمی و حقوق و مزایای آنها از جمله مطالبات به حق کارگران است، خاطر نشان کرد: این امر نیاز به توجه بیش از پیش مدیران و شهرداران مناطق دارد تا کارگران صبح ها با خیالی آسوده و با انگیزه ای دوچندان با قوت کار خود را آغاز کنند و شب ها با آرامش سر روی بالین گذارند.
 
عضو هئیت رئیسه شورای شهر رشت عنوان کرد: بنده به عنوان عضوی از شورا، توجه به این قشر آسیب پذیر جامعه ام را وظیفه ای بر خود می دانم و در حد توانم تمام تلاشم را خواهم کرد تا آرامش را در زندگی‌شان جاری کنم.
 
وی افزود: به علت بدهی شهرداری به پیمانکاران هنوز عده ای از کارگران حقوق اسفند ماه سال گذشته خود را دریافت نکرده اند و متاسفانه این کارگران هستند که باید پاسخگوی مشکلات شهرداری باشند.
 
این عضو شورا در ادامه بیان داشت: بدون شک جای یک شهردار توانمند در شهر ما خالیست اما عدم حضور شهردار نباید وقفه ای در عملکرد ما ایجاد کند، باید با حضور سرپرست شهرداری رشت و شهرداران مناطق با قدرت کارهایمان را پیش ببریم تا بزودی شهردار هم به جمع خانواده شهرداری اضافه شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز