خبرگزاری کار ایران

تسریع راه‌اندازی واحدهای صنعتی در مناطق سیل‌زده با تامین مواد اولیه صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۷۰۶

وزارت صمت برای ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی از استان‌های سیل‌زده و همجوار برای بازگشایی راه‌ها و خارج کردن گل و لای از واحدهای صنفی برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایلنا، ستاد پشتیبانی از مناطق سیل زده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارسال تجهیزات و ماشین آلات معدنی از استان‌های سیل‌زده و همجوار برای بازگشایی راه‌ها و خارج کردن گل و لای از واحدهای صنفی برنامه‌ریزی کرده است.

«فرشاد مقیمی» معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تعدادی از اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌های غیر دولتی و واحدهای صنعتی برای فروش وسایل ضروری مردم با اعمال تخففیف‌های ویژه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید و مصوبه اخیر دولت برای اختصاص مبالغی به عنوان کمک بلاعوض به مردم مناطق سیل زده پیشنهادی مطرح است تا با محوریت وزارت صنعت ، معدن وتجارت تامین مایحتاج و کالاهای اساسی با همکاری واحدهای صنعتی ارزان تر در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ماموریت اصلی این وزارتخانه در بازسازی واحدهای صنعتی و صنفی آسیب دیده در سیل، گفت: مهمترین وظیفه وزارتخانه، کمک به تسریع در راه اندازی واحدهای صنعتی آسیب دیده است که در این راستا باید برنامه‌ریزی و پیش‌بینی دقیق برای تامین نیاز واحدها مانند مواد اولیه و... صورت گیرد.

مقیمی با تاکید بر تسریع در بازسازی واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی آسیب دیده اظهار کرد: پیشنهاداتی برای اعطای تسهیلات به واحدهای تخریب شده، استمهال بدهی و ... مطرح و مقرر شد که تمهیداتی برای کمک رسانی به واحدهای صنعتی و صنفی آسیب دیده صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز