خبرگزاری کار ایران

پدیده - نفت مسجدسلیمان؛ جدال 6 امتیازی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۹۷

جمعه 23 فروردین در چهارچوب رقابت های هفته‌ی بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم پدیده‌ی شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، این دیدار که در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد، برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

پدیده ای ها که در این فصل بهترین عملکرد خود را طی فصول اخیر داشته اند، با 43 امتیازی که تا بدین جای فصل و پس از 24 دیدار کسب کرده اند، در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته و امیدوار به کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان آسیا می  باشند.

شاگردان یحیی گل محمدی که دیگر شانس چندانی برای قهرمانی ندارند، اکنون با استقلال در کورس رقابت برای کسب سهمیه ی چمپیونز لیگ آسیا قرار دارند و بازی نسبتا آسان برابر نفت مسجد سلیمان پایین جدولی را فرصت خوبی برای گرفتن جایگاه استقلال در رده ی چهارم جدول لیگ می بینند، آن هم در شرایطی که استقلال در هفته ی اخیر دچار بحران و حاشیه گشته و در هفته ی بیست و پنجم دیداری سخت و دشوار برابر سپاهان در اصفهان دارد.

در سوی دیگر، نفتی های مسجدسلیمان قرار دارند. نفت مسجد سلیمان در این فصل از 24 دیدار تنها 19 امتیاز کسب کرده و علاوه بر این در امر گلزنی، عملکردی فاجعه بار داشته است.

نفتی ها تنها پنج امتیاز با سپیدرود، دومین تیم منطقه ی خطر جدول، فاصله دارند و حال که سپیدرود از بحران خارج شده، می بایست برای بقاء در لیگ برتر و افزایش اختلاف خود با سپیدرود، به آب و آتش بزنند.

دیدار پدیده و نفت درواقع جدالی حساس است که یک تیم برای سهمیه‌ی لیگ قهرمانان می جنگد و دیگری برای حفظ سهمیه ی لیگ برتر و می تواند یکی از جذاب ترین بازی های هفته ی آینده ی لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز