خبرگزاری کار ایران

دیدار پایان سال مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با کارکنان دفتر مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۱۷

کارکنان دفتر مرکزی شرکت نفت پاسارگاد با مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، در این دیدار مدیرعامل این شرکت ضمن خداقوت به خانواده بزرگ نفت پاسارگاد از کارکنان دفتر مرکزی به نمایندگی از کلیه پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

مسعود جبرائیلی در این دیدار با بیان این که سال 97 را به خوبی به پایان می رسانیم گفت: برای سال آینده بایستی تلاش بیشتری داشته باشیم تا به اهداف و برنامه های تعیین شده دست یابیم.

وی با تبریک میلاد امام جواد (ع) و همچنین فرارسیدن میلاد با سعادت امام علی (ع) روز مرد را نیز به همکاران تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، نیروی انسانی را مهم ترین بخش هر سازمانی دانست و گفت: کارکنان شرکت نفت پاسارگاد را می توان پاک دست ترین، شریف ترین و با سوادترین نیروها دانست و ما به این موضوع می‌بالیم.

جبرائیلی در پایان این جلسه با اعلام اینکه طبق مصوبه هیات مدیره به هر نفر 5 میلیون ریال پاداش پرداخت می شود، افزود: طبق این مصوبه به کارکنان متقاضی نیز، مبلغ 50 میلیون ریال وام ضروری خارج از نوبت در نظر گرفته ایم که تا قبل از پایان سال، پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با تبریک دوباره آغاز سال جدید، تعطیلات خوبی را برای همه کارکنان و خانواده های محترمشان آرزو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز