خبرگزاری کار ایران

تمرین جداگانه دروازه بانان استقلال / تذکرات شفر به اشتباهات تاکتیکی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۵۸

تمرین روز شنبه استقلال با نظارت دقیق شفر برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در حالی که استقلال از ساعت 21:30 روز دوشنبه نوزدهم فروردین در ورزشگاه حمد بن خلیفه میزبان الهلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا است در روزهای اخیر کاروان این تیم در کشور قطر مشغول اردوی پیش بازی با نماینده عربستان است. 

تمرین روز شنبه آبی پوشان در زمین تیم الاهلی قطر با صحبت‌های وینفرد شفر از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی آغاز شد. شفر در ابتدای این تمرین ضمن تشریح مراحل تمرین، از بازیکنان خواست با تمرکز و انرژی خود را برای بازی با الهلال آماده کنند و تنها به سه امتیاز این مصاف فکر کنند.

*دروازه‌بانان استقلال از ابتدای تمرین به صورت جداگانه با اشکان نامداری تمرینات خود را برگزار کردند.

*از دقایقی پیش، بازیکنان استقلال به فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم مشغول شده‌اند. 

پیش از آغاز این بخش از تمرین، کولی دقایقی تاکتیک‌های مد نظر کادرفنی را به بازیکنان گوشزد کرد. وینفرد شفر سرمربی آبی‌ها با ایستادن در میانه زمین، بر نحوه بازی دو تیم نظارت می‌کند.

این فوتبال درون تیمی بدون دروازه‌بان و با دروازه‌های کوچک برگزار می‌شود. 

در این فوتبال هرگاه بازیکنان در نحوه اجرای تاکتیک‌ها دچار اشتباه می‌شدند، کادرفنی بازی را متوقف و نکاتی را به بازیکنان منتقل می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست به اجرای این نکات توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز