خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی دادگستری استان ایلام:

کمبود چادر، پتو، مواد‌غذایی و دارو عمده‌ترین مشکل مناطق سیل‌زده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۲۴

معاون قضایی دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان ایلام گفت: با توجه به اینکه عمده‌ترین مشکل روستاهای آسیب‌دیده کمبود چادر، پتو ، مواد غذایی، دارو و غیره است مسئولان با برنامه‌ریزی در یاری رساندن مردم تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکرم داودی‌نیا در بازدید از روستا‌های آسیب‌دیده ناشی از سیل بخش ماژین دره‌شهر استان ایلام گفت: نظام و دولت بر اراده مردم بنا شده است؛ بر این اساس ملت نقش بسیار مهمی در اداره کشور دارند. بنابراین وظیفه مسئولین خدمت صادقانه وعمل گرایانه است.

وی افزود: در سیل اخیر خسارات زیادی به استان بخصوص روستاهای بخش ماژین دره‌شهر و چشم شیر سیروان وارد شده که متاسفانه اقلام غذایی و چادر به طور منظم ببین این مردم توزیع نمی‌شود.

معاون قضایی دادگستری استان با بیان اینکه دهیاران روستاها مسئول توزیع این اقلام بین مردم هستند اظهار داشت: بعضی از روستاهای آسیب‌دیده از جمله دم‌رود که صددرصد تخریب شده فاقد دهیار است و این موضوع سبب شده مردم در وضعیت مناسبی قرار نداشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده‌ترین مشکل روستاهای آسیب‌دیده کمبود چادر، پتو ، مواد غذایی، دارو و غیره است مسئولان با برنامه‌ریزی در یاری رساندن مردم تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: قطع ارتباط پل میدان خلف با جاده پا علم وسایر جاده دسترسی بین روستاها سبب شده کمک رسانی به روستاهای اسیب دیده به کندی صورت گیرد که جا دارد مسوولان مربوطه با درایت برای این مشکل چاره اندیشی کنند.

داودی‌نیا تاکید کرد: مسوولانی که در انجام وظیفه خود قصور یا کوتاهی کنند با برخورد جدی دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

بنا بر اعلام دستگاه‌های استان ایلام تاکنون بیش از ۳ هزار میلیارد ریال خسارت‌ به زیرساخت‌ها، پل‌ها، منازل مسکونی، مزارع و مراتع و زمین‌های کشاورزی و احشام وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز