خبرگزاری کار ایران

به مناسبت تولد گلر جوان سپاهان؛

عقاب زاینده‌رود 24 ساله شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۱۰

گلر جوان سپاهان امروز تولد 24 سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان از ابتدای لیگ برتر همواره در قامت یک مدعی جدی قهرمانی جایگاه بازیکنان معتبر و مطرح بوده که با کیفیتی بالا در ترکیب این تیم قرار گرفته تا بتوانند با دفاع از اعتبار این تیم نتایجی در خور و شایسته کسب کنند و از همین روست که تا پایان فصل هجدهم با 5 دوره قهرمانی پرافتخارترین تیم ایرانی در این زمینه شناخته می‌شوند.

با این وجود سپاهان هم مثل هر باشگاه دیگری در دنیا دوران فرودی داشته که با فاصله گرفتن از روزهای اوج، نتایج دور از انتظاری کسب کرده و هر بار به بهترین شکل با جبران کمبودها به دنبال جبران مافات برآمده و موفق هم بوده است.

یکی از پست‌های حساس و تعیین کننده در فوتبال بدون شک چهارچوب دروازه‌ است و کمتر به خاطر داریم تیمی موفق باشد ولی گلر آن در جمع بهترین‌ها قرار نداشته باشد. یک گلر خوب می‌تواند از تیمی متوسط یک مدعی بسازد و گلری ناکارآمد توانایی برباد دادن زحمات یک تیم خوب را به تنهایی داراست.

سپاهان هم فصل هفدهم پس از دوره‌ی نزول نسبی به بدترین شرایط خودش رسید و کار به جایی کشید که در پایان فصل آخرین تیم سقوط نکرده در جدول بود و رتبه نازل چهاردهمی جدول نشان از حال و روز بد طلایی‌پوشان و نیاز مبرم به یک جراحی اساسی داشت.

در این میان چهارچوب دروازه یک دغدغه جدی برای سپاهانی‌ها محسوب می‌شد. جایی که در طول فصل لی‌اولیویرا، مهدی صدقیانی، علی کیخسروی و ابراهیم عالمه امتحان شدند و هیچکدام جواب ندادند تا صحبت از جذب یک گلر شناخته شده در پنجره تابستانی مطرح باشد. اسامی مختلفی از جمله رحمتی، حسینی، رحمان احمدی و رشید مظاهری مطرح شدند ولی وقتی قلعه‌نویی دوباره به عنوان نسخه عاجل به نیمکت سپاهان برگشت دست روی گزینه‌ای کمتر شناخته شده و به شدت ریسکی زد. پیام نیازمند، گلر جوان پیکان که فصل هفدهم با عملکرد خوب خودش توانست رحمان احمدی با تجربه را نیمکت نشین کند، همان بازیکنی بود که نظر ژنرال را جلب کرده بود. باشگاه به خواسته سرمربی خود احترام گذاشت ولی تردیدها نسبت به عملکرد گلر جوان همچنان پابرجا بود.

در پایان هفته بیست و چهارم و در آستانه تولد بیست و چهار سالگی نیازمند شرایط به کلی با ابتدای فصل متفاوت است. نیازمند دیگر گلر جوان و کم تجربه‌ای نیست که او را با درخشش مقابل پرسپولیس در ترکیب پیکان بشناسند. نیازمند حالا یکی از مطرح‌ترین گلرهای لیگ برتر است که شرایط سنی فوق‌العاده‌ای هم دارد. 12 کلین شیت در 24 بازی به ثبت رسانده است و همراه تیم ملی به جام ملت‌ها سفر کرده و سرمربی جدید تیم ملی هم هرکسی که باشد بدون شک یکی از گزینه‌های مد نظرش او خواهد بود.

نیازمند هنوز در ابتدای مسیر پر پیچ و خم گلری است و آینده دور و درازی در پیش دارد ولی همینقدر که در این سن پا جای پای بزرگانی مثل پطروسیان، رحمتی، احمدی و... را در چهارچوب دروازه سپاهان گرفته است و توانسته اطمینانی در این تیم به وجود بیاورد خود نشان از آینده درخشانی دارد که در پیش روی یک استعداد ناب در فوتبال ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز