خبرگزاری کار ایران

قربانی: یکسری بازیکنان در حد استقلال نیستند/ مقصر اصلی پنالتی دربی شفر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۸۹

پیشکسوت استقلال درباره پنالتی جنجالی دربی و شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد و به شفر و مدیران قبلی -فعلی استقلال نقدهای وارد کرد.

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است در نتایج اخیر این تیم وینفرد شفر بیشتر از سایرین مقصر است و نباید با بازیکنان این چنین در نشست خبری بعد از دربی صحبت می کرد

استقلال بعد از باخت دربی توانست شرایط خودش را جمع و جور کند؟
بعد دو تا بازی به نظر من استقلال نتوانسته است روی شرایط دربی خوب ریکاوری شود مخصوصا روی شرایط روحی، روانی و فکری. تاثیرات دربی در تیم جلوی سایپا بود و متاسفانه نتوانست خوب نتیجه بگیرد.
 

خیلی ها می گویند استقلال امروز با سال 1386 که شما تجربه حضور در آن را دارید شبیه شده و به بازیکنان توهین می شود

بالاخره داستانی است که همیشه وجود داشته است وقتی نتوانی سکوها را مدیریت کنید وقتی که برای حفظ مدیریت هر کاری سکوها می گویند انجام می دهید. منظورم فقط آقای فتحی نیست همه مدیرانی است که این رویه بد را عملی کردند همین اتفاقات می افتد. من نمی گویم مردم حق ندارند و آنها هم حق دارند در این شرایط بد روی تیمشان حساس باشند. بالاخره وقتی نتیجه بدی گرفته می شود شما حق داری اعتراض بکنید اما از راهش. اینکه شما به بازیکن خودتان توهین بکنید به کادر فنی توهین بکنید این راهش نیست. در صورتی که این رویه بد از دوران مدیریت یکسری از آدمها گذاشته شد.آنها که بعد از ترک مدیریت استقلال عملکرد خودشان را عالی توصیف می کنند!هر مدیری هم از استقلال می رود می گوید بهترین مدیر بوده ام در حالی که این رویه بد مربوط به زمان یک یا دو مدیر نیست. ولی این راهش نیست که چون شما نمی توانید سکوها را مدیریت یا ساماندهی کنید به بازیکن و کادرفنی توهین می شود اما با این کارها هیچ اتفاقی نمی افتد.

به بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی خیلی انتقاد شد

نمی دانم در بازی دربی چه اتفاقی افتاد ولی با احترامی که برای آقای شفر قائلم این قضیه را به ضعف آقای شفر ربط می دهم. مگر می شود زننده پنالتی تیم بزرگی مانند استقلال مشخص نباشد؟ اگر فرشید اسماعیلی سرخود و با نظر خودش پنالتی را زده در همان لحظه مربی باید او را تعویض می کرد. اگر حرف مربی انجام نشود آن تیم دیگر تیم نمی شود و در مورد تبعات بعدی این مسئله کاری ندارم. بحث دیگر این است که شفر شما مانند پدرخانواده است اگر ایشان در نشست خبری بعد بازی این صحبت را نمی کرد دیگر این تبعات ایجاد نمی شد. خودش باید فرشید اسماعیلی یا رحمتی را تنبیه می کرد به عنوان مثال تا آخر فصل به آنها بازی نمی داد یا مواردی که خوشان صلاح می دانست نه اینکه بازیکن را جلوی هواداران قرار بدهد. این کار درستی نیست، البته شاید ایشان از فرهنگی دیگری آمده ولی باید این اتفاق نباید اینطور می شد چرا پنالتی زن اول، دوم و سوم مشخص نبوده؟ که اگر اولی نتوانست یا مشکلی پیش آمده دو نفر دیگر پنالتی را بزنند. اول و آخر یک باشگاه بازیکنان آن هستند چرا که مربی تا دم خط زمین می آید ولی در زمین بازیکن نقش آفرینی می کند.

نظر شما درباره اخراج بازیکنانی نظیر قائدی و فرشید باقری چیست؟ اصلا اخراج کردن بازیکن کار درستی است؟

به این خاطر که در جریان امورات باشگاه نیستم به اخراج ها کاری ندارم. چون ما نمی دانیم بازیکن در چه شرایطی و چه صحبتی کرده است. و چه جوی حاکم بوده که بازیکن به خودش اجازه حرف زدن داده است. ضمن اینکه بازیکن باید بداند اینجا استقلال است شاید شما در تیم شهرستانی بازیکن خوبی باشید و به یک هفته نوسان شما کسی کاری به کار شما نداشته باشد اما اینجا شرایط فرق می کند بازیکن باید هر هفته و همیشه آماده باشند. بازیکن باید بداند بازی در استقلال و پرسپولیس به مراتب از تیم ملی سختتر است و همان فردی که در روز درخشش بازیکن به او به به چه چه راه می اندازد در روز بدش به اولین منتقد او روی سکو تبدیل می شود.

 شانسی برای قهرمانی استقلال قائل هستید؟

خیلی سخت شد بالاخره باید قبول بکنیم که خیلی به دست آوردن قهرمانی سخت شد. البته اینکه نرسیدن به قهرمانی را به یک بازی ربط بدهیم اشتباه است. به نظر من استقلال از اول فصل تیم خوبی نبست و بازیکنان آن برای قهرمانی یارگیری نشدند. شما یک نیم فصل را از دست دادید چه بسا اگر مانند نیمه اول استقلال تیم خوبی داشت استقلال امتیازهای خوب و مهمی که در آن نیم فصل از دست داد به دست می آورد و الان حضور جدی تری در کورس قهرمانی داشت. به نظر من در نیم فصل اول امتیازاتی را از دست که امروز حسرت آن را می خورند. منتهی مراتب استقلال در ابتدای فصل باید دقت بیشتری می کرد استقلال نباید بازیکن لیست پرکن می آورد متاسفانه همه بازیکنان استقلال قابل احترام هستند و اما شرایط طوری هست که نتوانستند خودشان را نشان بدهند و بازیکنان ناراحت نشوند یکسری در حد استقلال نبودند و اینکه باید رفت و برگشت جلوی پرسپولیس خوب بازی کنند وگرنه جلوی بقیه تیم ها همه می توانند خوب بازی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز