خبرگزاری کار ایران

تهدید جنجالی عبدالله ویسی؛ بازی‌ها همزمان نباشید و پشت پرده کار می‌کنم و قسم دروغ می‌خورم!

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۳۳

​ویسی با اعلام اینکه باید در هفته آخر آن ها هم باید بازی کنند تهدید کرد اگر بازی برایشان نگذارند کاری که نباید انجام می دهد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های لیگ یک از هفته سی ام تیم شاهین شهرداری بوشهر موفق شد با دوگل قشقایی شیراز را  شکست دهد تا همچنان به عنوان یکی از مدعبان خودش را معرفی کند .عبدالله ویسی پس از پیروزی در این دیدار با حضور درنشست خبری در ابتدا اظهار داشت : « تقریبا اواخر فصل است و بازی ها  بسیار حساس تر از قبل شده‌اند و تیم ها با احساس مسوولیت بیشتری بازی می کنند.»

وی در خصوص نحوه بازی تیمش گفت:« عملکرد تیم ما از لحاظ فنی و غیر فنی بسیار بالا بود و جا دارد که به همه بچه های خودم تبریک بگویم. آنها نشان دادند که از لحاظ فنی  شایسته صعود هستند آنها با تمام وجود برای بردن و قهرمان شدن بازی کردند. یک تبریک هم به تماشاگران خودمان می گویم که تا آخرین دقایق دست از حمایت بر نداشتند .»

وی  درباره این سوال که آیا پتانسیل صعود به مرحله بعدی را دارندو آیا از کیفیت فوتبال امروز راضی  بودید گفت:« شما نمی تواند از لحاظ فنی از تیم ایراد بگیرید. شما بروید تیم های صدر جدول لیگ یک مثل گل گهر سیرجان و یا گل ریحان و آلومینیوم را مشاهده کنید. در لیگ یک فقط محکوم به بردن هستید و لازم نیست حتما خوب بازی کنید اما ما خواهان این هستیم که درکنار نتیجه بازی خوبی را هم ارائه دهیم  .اما معذرت می خواهم مگر بقیه  تیم ها چوب خشکند. از نظر فنی تیم ما امروز یکی از بهترین بازی هایش را بازی کرد که در تمام نقاط زمین بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم بیشترهم گل بزنیم به طوری که حتی یک موقعیت گل به این تیم ندادیم.قشقایی در هر بازی ۴تا۵ موقعیت گل ایجاد می کند. و این موضوع را در جلسه فنی همه بازیکنان دیدند اما در مقابل ما نتوانستتند حتی یک موقعیت گل داشته باشند .تیم ما امروز مثل یک قهرمان بازی کرد این را هم بدانید اشتباهات فردی را من هیچ وقت  ایرادی به بازیکن نمی گیرم.»

وی درباره سه بازی آینده  و اینکه مگر می شود شما در آخرین هقته بازی نکنید  در حالی که تیم های رقیبتان با صرف دانستن نتایج شما به میدان بروند ،با لحنی بسیار ناراحت اظهار داشت:«  برای سلامت فوتبال، خود سازمان لیگ و کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال باید ورود پیدا کنند .در این موضوع یک اشتباهی قبلا از مرتکب شدیم و نباید یک اشتباه تبدیل به دو اشتباه  بشود .  آقایان یک اشتباه را با اشتباه دیگر جبران نکنید؛ مگر سال گذشته نشد که آن همه شائبه ایجاد نشد؟»

ویسی در حالی که از این موضع کاملا رنجیده خاطر شده است ادامه داد:«ما  سه امتیاز هم که جلو باشیم  و اختلاف تفاضلمان ده گل هم باشد اعتبار نمی کنیم و نمی دانیم  این جا جشن بگیریم یا نگیریم .حتما باید بازی هفته آخر ما انجام شود وگرنه من شک می کنم به خود فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته اخلاق . صبح هم با همه آنها تلفنی صحبت کردم و گفتم این برنامه ایراد دارد و باید درستش کنند اگر سلامت فوتبال را می خواهید برنامه را درست کنید وگرنه من هم مثل بقیه کارهایی را که خودشان می دانند همانطور رفتار می کنم. من هم  وارد  آن موضوعات می شوم و توانایی آن را هم دارم.من هم نهایتا مثل بقیه یه قسم و به آیه می خورم و خلاص می شوم .ولی باید اینکار را انجام دهید. هفته آخر ما باید مثل همه تیم ها همزمان بازی کنیم تمام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز