خبرگزاری کار ایران

امیرانتخابی خبر داد:

رشد ۱۲.۴۴ درصدی تعداد گردشگران خارجی در مراکز اقامتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۸۴

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان تعداد گردشگران خارجی اقامت کننده در مراکز اقامتی استان را ۸۶۸ نَفَر عنوان کرد که با رشد ۱۲.۴۴ درصدی مواجه است.

به گزارش ایلنا از رشت، گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان در خصوص آمار مسافران ورودی و اقامت کننده طی روز ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ الی ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ اعلام شد.

شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: براساس گزارش وسایل نقلیه ورودی به استان یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۶۹ دستگاه خودرو بوده است.

وی افزود: مسافران ورودی از مرز زمینی و هوایی به استان نیز ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۱۴ نفر است.

امیرانتخابی درباره مسافران اقامت کننده در مراکز اقامتی ثابت و موقت تصریح کرد: تعداد ۴ میلیون ۲۰۶ هزار و ۶۶۶ نَفَر – شب اقامت به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان همچنین یادآور شد: ۲۴۱ هزار و ۱۱۱ نَفَر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و سرگرمی بازدید کرده اند.

وی همچنین یادآور شد: در این بازه زمانی تعداد ۳۱۳۷ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان همچنین تعداد گردشگران خارجی اقامت کننده در مراکز اقامتی استان را ۸۶۸ نَفَر عنوان کرد که با رشد ۱۲.۴۴ درصدی مواجه است.

امیرانتخابی در پایان گفت: درصد اشغال تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل ۸۲.۶۲ درصدی می باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز