خبرگزاری کار ایران

سوآرز: بازگشت ما به بازی نشان از عطش ما برای قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۸۷

بارسلونا با گل‌های دقایق پایانی مسی و سوآرز موفق شد بازگشتی رویایی در ورزشگاه ال سرامیکا داشته‌باشد و به یک امتیاز مهم دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، لوییز سوآرز مهاجم بارسلونا که در دقایق پایانی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند اعتقاد دارد این نتیجه عطش بارسلونا برای رسیدن به قهرمانی را نشان می‌دهد. سوآرز در مورد این بازی عنوان داشت: " در نیمه اول عالی بودیم. شایسته برد در این بازی بودیم اما نباید فراموش کنیم حریف هم این شانس را داشت در بازی برنده شود."

سوآرز ادامه داد: " در نیمه دوم اوضاع به هم ریخت اما هرگز به شکست و تسلیم شدن فکر نکردیم. به نظر من این نشان می‌دهد تیم ما چقدر تشنه رسیدن به پیروزی و قهرمانی است."

باوجود اینکه بارسلونا در این بازی 1 امتیاز کسب کرد اما تساوی دیشب به این معنی بود فاصله اتلتیکو مادرید با این تیم دو امتاز کمتر شده‌است. سوآرز در این مورد عنوان کرد: " هنوز هم فاصله زیادی با تیم دوم داریم و فکر می‌کنم اختلاف امتیاز خوبی ایجاد کرده‌ایم. البته باخت هیچ وقت احساس خوبی ندارد و باید بهتر عمل کنیم. "

لوئیز سوآرز در این فصل 19 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده و بعد از لیونل مسی در رتبه دوم جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز