خبرگزاری کار ایران

کامیابی‌نیا - رحمانی؛ جنگ گلادیاتورها در ورزشگاه قدس

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۱۶

در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر دو تیم پیکان و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، یاران حسین فرکی درحالی‌که از 22 بازی خود در لیگ برتر فقط 25 امتیاز کسب کردند و در رده دهم جدول حضور دارند، گرچه کسب سهمیه آسیایی نیز برایشان غیرممکن است اما اصلا دوست ندارند تا هفته‌های پیانی منتظر بقاء یا سقوطشان به لیگ یک شوند و می‌خواهند هرچه زودتر ماندگاری‌شان در لیگ را تضمین کنند.

به همین جهت در بازی این هفته پیکان . پرسپولیس شاهد جنگ دو هافبک دفاعی قدرتمند خواهیم بود. کمال کامیابی نیا در یک طرف و ماهان رحمانی جوان در طرف دیگر. قطعا تجربه بالای کامیابی‌نیا کمی کار را برای رحمانی در طول 90 دقیقه سخت خواهد کرد اما نیروی جوانی و هیجان بازی مقابل پرسپولیس قطعا رحمانی را به خود خواهد آورد تا بتواند جنگ برابری را با کامیابی‌نیا در میانه میدان داشته باشد.

تصاحب میانه میدان در بازی پیکان و پرسپولیس می‌تواند شاه کلید موفقیت هر یک از دو تیم باشد زیرا هم فرکی و هم برانکو علاقه‌مند به بازی روی زمین هستند و از آن جایی که ورزشگاه شهدای قدس نیز این امکان را به بازیکنان دو تیم به دلیل دارا بودن چمن خوب می‌دهد، می‌تواند جنگی تمام عیار در میانه زمین رقم بزند.

به هر حال باید منتظر نشست و دید که هافبک‌های چه تیمی در تقابل پنجشنبه دو تیم بازی برتری از خود به نمایش خواهند گذاشت و آیا نیروی جوانی رحمانی به کامیابی‌نیا خواهد چربید؛ یا کمال همانند چند بازی گذشت به مرد اول میانه زمین قرمزپوشان تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز