خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

تمام راه‌ های اصلی و فرعی زنجان باز است/ لزوم انسداد تهم به چورزق

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۵۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برای محورهای ارتباطی برون‌شهری استان زنجان مشکلی پیش نیامده و تمام راه‌ های اصلی و فرعی استان زنجان باز است.

 

به گزارش ایلنا، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، افزود: با توجه به بارش برف در گردنه‌های کوهستانی تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

وی اظهار کرد: برای محورهای ارتباطی برون‌شهری استان زنجان مشکلی پیش نیامده است و تمام راهداران در تمام شهرستان‌ها مشغول فعالیت هستند و تمام راه‌های فرعی واصلی استان باز است و مسدودی تاکنون نداشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اولویت اول اداره راهداری توجه به راه‌های اصلی و فرعی است و اولویت دوم هم راه‌های روستایی می‌باشد.

علی‌اکبری تأکید کرد: با توجه به بازدید انجام‌گرفته احتمال ریزش کوه در محور تهم به چورزق وجود دارد و محور تهم به چورزق و شیت باید مسدود اعلام شود.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون مردم همکاری خوبی را داشتند و در محورهایی که مسدود اعلام‌شده بود تردد نکردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: بیش از ۳۰ راهدارخانه و ۴۵۰ راهدار ۲۴ ساعته در آماده‌باش هستند تا خدمات لازم را به مسافران ارائه بدهند و مسافران قبل از سفر حتماً از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند و بعد اقدام به سفر بکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز