خبرگزاری کار ایران

معاون صمت مازندران خبر داد:

بازرسی بیش از 9 هزار واحد صنفی مازندران/ شناسایی 108 واحد متخلف

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۲۲

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 9 هزار 150 واحدهای صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین اصغرزاده صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد : از ابتدای بهمن 97 تا 11 فرودین 9 هزار و159 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت .

وی با اعلام اینکه 522 تن سیب و 308 تن پرتقال با قیمت مناسب توزیع شده است ، افزود: سه هزار و 200 تن گوشت سفید و 372 تن گوشت قرمز در سطح استان توزیع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای طرح تا 11 فرودین 745 واحد متخلف شناسایی که 369 مورد نیز رسیدگی شده است.

اصغرزاده تعداد گزارش های مردمی را 413 مورد و تعداد گزارش مردمی رسیدگی شده را 369 مورد اعلام کرد.

وی گرانفروشی و عدم درج قیمت را بیشترین میزان تخلفات در این حوزه اعلام کرد و افزود : 160 بازرس فعال روزانه بر واحد صنفی نظارت می کنند.

اصغر زاده گفت: روز گذشته 365 واحد صنفی غرب مازندران مورد بازرسی قرار گرفت که از این تعداد 108 واحد متخلف شناسایی شد.

وی افزود: بر اساس برنامه صنعت ،معدن و تجارت مازندران مقرر شد تا در شهرهای غرب استان در هر شهری 10 واحد قصابی گوشت گرم با قیمت مصوب این سازمان ارائه کنند.

اصغر زاده ادامه داد:با تمهیداتی که از سوی  اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی  اتخاذ شد این سازمان آمادگی کامل  برای استقبال از مسافرین نوروزی به استان را دارد.

وی تصریح کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم عرضه کالا و خدمات و ... می توانند موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز