خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های مدیربرنامه پاتوسی و ایسما

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۹۰

مدیربرنامه‌های پاتوسی بازیکن خارجی استقلال در صحبت‌هایی از فرشید اسماعیلی، مهدی رحمتی و شفر انتقاد کرده‌بود. این مصاحبه واکنش علی خطیر معاون فرهنگی باشگاه استقلال را در پی داشته‌است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با توجه به مسایل مطرح شده پس از دیدار دربی و همین طور مصاحبه انجام شده از طرف مدیر برنامه های آیاندا پاتوسی، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال به سایت رسمی باشگاه گفت: در خصوص مصاحبه مدیربرنامه آیاندا پاتوسی در ارتباط با اتفاقات بازی دربی لازم است تا به استحضار برسانم که اظهارات ایشان غیر مرتبط و غیرمسئولانه بوده و صحبت هایی که مطرح کرده، دور از واقعیت و خارج از حیطه اختیارات یک مدیر برنامه طبق مقررات موجود میباشد. مطابق مقررات فعالیت مدیران برنامه فیفا و فدراسیون فوتبال ایران، حیطه اختیارات مدیر برنامه “Intermediary “ در حد نمایندگی و ارایه خدمات به بازیکن جهت انعقاد قراردادها باشگاه مربوطه می باشد و نه بیشتر.

بنابراین تمامی صحبتهای ایشان مبنی بر خروج بازیکن از کشور به واسطه توهین نژادپرستانه کذب محض و خارج از چارچوب اختیارات ایشان میباشد و در جهت ضربه زدن به منافع باشگاه استقلال تلقی خواهد شد.

وی افزود: بنده ضمن نکوهش و محکوم کردن تمامی اتفاقات روی داده در بین دونیمه و پایان بازی دربی در رختکن و هتل، لازم است به استحضار تمامی هواداران عزیز باشگاه استقلال برسانم که پس از اظهارات ایشان باشگاه استقلال با توجه به حساسیت موضوع مطرح شده، به بررسی کامل موضوع پرداخته و اعلام می دارد که هیچگونه توهین و یا عمل نژادپرستانه از طرف بازیکنان اتفاق نیفتاده است. 

همانطور که قبلا عرض کردم وظایف مدیربرنامه مشخص است و مسائل فنی تیم ارتباطی به ایشان ندارد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: ایشان حق ندارد درباره مسائل تیم با رسانه ها صحبت کند و اگر مشکلی پیش آمده بود و یا به بواسطه بازیکن مطلبی را مطلع شده است باید با باشگاه مطرح نماید.

بنابراین ضمن احترام به ایشان خواهشمندم تا تنها در حیطه وظائف قانونی خود صحبت و فعالیت نماید و از هرگونه مصاحبه غیرمرتبط در حوزه فعالیت بازیکن و روابط بازیکن با باشکاه جدا خودداری نماید . مطمئنا در صورت تکرار ماجرا باشکاه استقلال این حق را برای خود قائل خواهد شد تا از طریق مجاری قانونی و مطابق قوانین و مقررات داخلی و بین المللی فیفا اقدام نماید.

ما و همه ارکان باشگاه بنا به دستور و تاکید مدیرعامل محترم از هرگونه حاشیه دوری کنیم و فقط در راستای موفقیت تیم تلاش کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز