خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران خوزستان اقدامی ارزشمند برای این استان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۰۹

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: آبگرفتگی اماکن، خیابان ها، برخی مزارع، مناطق و منازل از جمله مسائل مطرح حال حاضر در استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیر دریادار حبیب اله سیاری صبح امروز یکشنبه با حضور در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر روند امور به خوبی پیش می‌رود، اظهار داشت: با افزایش بارندگی هایی که به صورت اتفاقی پیش آمده بی سابقه بوده و کنترل روندها رخداد این اتفاق در سنوات مشابه را نشان نمی داد؛ طی روزهای اخیر سطح بارندگی ها افزایش و میزان آب ورودی زیاد شده است، ولی خوشبختانه با توجه به کنترلی که مسئولان در قسمت های مختلف دارند به نظر می رسد که همه ابعاد کار تحت مدیریت است.

وی افزود: همچنین میزان ورودی و خروجی سدهای متعدد استان تحت کنترل و مدیریت می شود تا مشکلی به وجود نیاورد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: با این مدیریت و کنترل امور امیدوار هستیم که در خوزستان اتفاق بدی رخ نخواهد داد، چون مرکز کنترل بحران استانداری امکانات خوبی پای کار آورده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در این مرکز کنترل اطلاعات جمع بندی و برای تصمیم گیری اقدام بسیار ارزشمندی است؛ مدیران می توانند با اطلاعات موجود در این زمینه بهترین تصمیم را برای مقابله با بحران احتمالی در استان خوزستان بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان های مسئول در بحث کنترل و مدیریت بحران ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر شرح وظایف آمادگی لازم را برای همکاری با سیل احتمالی در خوزستان را دارند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: در حال حاضر ستاد نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای بسیجی همه ضمن انجام مأموریت های اصلی که باید آمادگی دفاع از کشور را داشته باشند با تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار خود آمادگی لازم را برای کمک به مسئولان مبارزه با بحران را به دست آورده اند؛ همه در کنار یکدیگر دست به دست هم داده اند تا هرگونه مشکل احتمالی را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز