خبرگزاری کار ایران

تغییرات در فدراسیون فوتبال/ دقیقی مسئول پروژه های عمرانی شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۶۹

مهدی تاج در طی سه حکم نفرات جدیدی را برای مسئولیت های جدید انتخاب کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طی احکامی جداگانه از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، علی زینلی و یوسف یعقوبی به عنوان اعضای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال منصوب شدند.

در قسمتی از این حکم آمده است:
امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزون‌تان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت دارم.

* محمدی سرپرست کمیته جوانان شد

طی حکمی از سوی مهدی تاج، اکبر محمدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال منصوب شد.

در این حکم آمده است:
با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بموجب این ابلاغ به سمت سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال منصوب می شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این کمیته، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسئلت دارم.

* دقیقی مشاور رئیس و مسئول پروژه‌های عمرانی شد

با حکم مهدی تاج، سعید دقیقی به عنوان مشاور رئیس و مسئول پروژه های عمرانی فدراسیون فوتبال شد.

در این حکم آمده است:
با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بموجب این ابلاغ به سمت مشاور رئیس فدراسیون و مسئول پروژه های عمرانی فدراسیون منصوب می شوید. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز