خبرگزاری کار ایران

پول قراردادم را باشگاه می‌دهد

برانکو: کار ما در آسیا تازه شروع شده‌است / تصمیمات داور همیشه مشکل‌ساز است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۴۹

سرمربی تیم پرسپولیس بعد از برد ارزشمند این تیم در دربی در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد شرایط تیمش بعد از برد در دربی گفت: وضعیت تیم خوب است و همه اعضای باشگاه انگیزه مضاعفی دارند. خوشبختانه همه از شرایط تیم راضی هستند و به جز محمد انصاری مصدومی نداریم. شرایط انصاری هم خوب است و پیشرفت مناسبی تا اینجا داشته‌است.

برانکو در ادامه صحبت‌هایش گفت: خوشحالیم که توانستیم با برد در بازی دیروز هواداران خود را شاد کنیم. تمام تلاش ما برای هواداران است. با برد در بازی دیروز توانستیم شرایطمان را بهتر کنیم و با روحیه مضاعف به مصاف پیکان خواهیم رفت. 

وی ادامه داد: خوشبختانه ما توانستیم روی سانتر زیبای مهدی ترابی و وقت‌شناسی احمد نوراللهی به گل برسیم که همین گل باعث برد ما شد. 

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: بازی به بازی جلو می‌رویم. هنوز 7 بازی باقی مانده است. استقلال دیروز به ما باخت اما این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد. بازی‌های سختی با تراکتورسازی و سپاهان داریم که می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. مهم‌ترین موضوع این است که در صدر جدول هستیم و خوشحالیم که در سه جام حضور داریم. البته در نیمه نهایی جام حذفی باید با سپاهان بازی کنیم که بازی سختی است. 

وی در پاسخ به این سوال که شما دیروز یکی از بازیکنان استقلال را هل دادید و این مساله دلیل خاصی داشت، افزود: من می‌خواستم بازیکنان خودم را کنار بکشم که حواسشان به داور نباشد و به بازی خودشان فکر کنند هرچند که تصمیمات داوران همیشه مشکل‌ساز است. 

وی درمورد بازی با الاهلی عربستان و اینکه پرسپولیس کار سختی برای صعود دارد گفت: سال قبل سه بر یک به السد باختیم اما در آخر مرحله گروهی سیزده امتیاز گرفتیم. کار تازه شروع شده و من ناامید در تیم نمی‌بینم. ما سال قبل هم بازی سختی در ازبکستان داشتیم و  الوصل  امارات هم تیم سختی بود اما به هر حال ما با قوی‌ترین تیم‌ها باید سخت‌ترین بازی‌ها را انجام دهیم. من در همان ابتدای قرعه‌کشی هم گفتم که گروه ما و استقلال سخت‌ترین گروه است. 

برانکو درباره اینکه الاهلی عربستان تیم قدرتمندی است و هزینه‌های زیادی هم انجام داده، عنوان داشت: بله من هم همین را می‌گویم آنها تیم خیلی خوبی هستند. من قبل از این هم گفتم که تیم السد قطر از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است و من از خودم این حرف را نمی‌گویم. الاهلی هم تیم قدرتمندی است و پاختاکور ازبکستان هم هشت ملی‌پوش دارد. با همه این‌ها ما برای اهداف خودمان پیش‌بینی داریم هرچند که کار سخت است. 

سرمربی پرسپولیس درمورد زمین تمرین این تیم هم گفت: خوشخبتانه هوا بهتر شده و باران نمی‌آید ما هم باید زمین را حفظ کنیم چرا که همین یک زمین تمرین را داریم و باید آن را حفظ کنیم. 

وی درخصوص مشکلات مالی‌اش با باشگاه و اینکه اگر از او سوالی در این باره پرسیده شود ناراحت خواهد شد، افزود: چرا باید ناراحت شوم؟ من مبلغ قراردادم را از باشگاه می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز