خبرگزاری کار ایران

کامیابی نیا: از شفر معذرت خواهی می‌کنم / پیروزی شیرینی بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۵۸

هافبک تیم پرسپولیس تهران می‌گوید با سرمربی حریف درگیری نداشته و تصمیم به آرام کردن جو مسابقه داشته است.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال تهران گفت:‌ خداراشکر مردم از دربی لذت بردند، بازی سنگینی بود و با توجه به شرایط خاصی که دو تیم در جدول داشتند حساس شده بود. خداراشکر 3 امتیاز را گرفتیم و در صدر ماندیم، خیلی شیرین بود اما این بازی تمام شد و باید به بازی بعدی مقابل پیکان فکر کنیم.

وی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: خورشیدی خوب سوت زد اما روی پنالتی هم می‌توانست بگیرد و هم نگیرد، من توپ را زدم اما بعدش باقری با من برخورد کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری در نیمه اول با بازیکنان حریف گفت: درگیری‌ای نبود، اگر هم موضوعی بوده از شفر معذرت‌خواهی می‌کنم، از پژمان هم معذرت خواهی کردم. من فقط تذکر دادم اما کنار زمین شلوغ بود و باعث درگیری شده بود، اگر هم چیزی گفته‌ام معذرت‌خواهی می‌کنم. 

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سوال که در نیمه اول بازی پر برخورد بود اما در نیمه دوم چرا آرام دنبال شد چرا در بین دو نیمه توصیه‌ای به بازیکنان شده بود، گفت: به هیچ عنوان؛ ما گل زده بودیم و در نیمه دوم استقلال فشار می‌آورد و طبیعی بود از گلمان دفاع کنیم.

وی درباره خراب کردن پنالتی با چیپ فرشید اسماعیلی گفت: شرایط سخت است بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند، فوتبال همین است و امیدوارم استقلال در آینده موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز