خبرگزاری کار ایران

تسهیلات جبران خسارت به واحدهای صنفی سیل‌زده مازندران پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۱۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به خسارت بالای سیلاب به واحدهای صنفی استان، گفت: خسارت به واحدهای صنفی سیل‌زده مازندران پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی مناطق سیل‌زده استان با اشاره به این‌که صبر و تحمل و کمک‌رسانی مردم در این حادثه مثال‌زدنی بود، اظهار داشت استاندار مازندران خوب مدیریت کرد و با حضور میدانی و تجمیع ظرفیت‌ها، به روند امداد رسانی شتاب بخشید.

وی با بیان اینکه استاندار مدیریت جهادی را در استان معنا بخشید، گفت: در صدد جبران خسارت وارده به بیش از 700 واحد صنفی تجاری آسیب دیده هستیم و اقلامی را هم بطور ویژه به مردم و صنعت‌گران کمک خواهیم کرد.

اختصاص کمک‌های ویژه به صنعت‌گران

احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه پیام مقام معظم رهبری دلگرم کننده بود، بیان داشت: حضور رئیس جمهوری در مازندران روند امدادرسانی را تسریع کرد.

وی افزود: از وزیر صنعت می‌خواهیم در بحث جبران خسارات وارده به اصناف و واحدهای صنعتی کمک‌های ویژه داشته باشند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مازندران باید قطب صنایع تبدیلی کشور شود، تصریح کرد: نیاز است تا پایانه‌های صادراتی استان تقویت شود.

حسین زادگان با بیان اینکه برای نخستین بار در مازندران، ستاد بازسازی بحران سیل در استان فعال شد، گفت: هدف از تشکیل این ستاد هماهنگی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای اتمام به موقع آسیب‌های سیل بوده است.

وی افزود: بازسازی را با مدیریتی واحد و با بهره‌گیری از تلاش تمامی دستگاه‌ها، نهادها و همت بالای نیروهای بسیجی و نظامی و مهم تر از همه پشتکار و اراده مردم در کمترین زمان ممکن محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز